ЧЕЗ известява по имейл кога ще спира тока
Компанията предлага ежеседмичен бюлетин, който да информира за планираните прекъсвания на електрозахранването
Абонатите на електроразпределителното дружество ЧЕЗ вече могат да получават по имейл информация за предстоящи планирани прекъсвания на електрозахранването. Услугата е безплатна, а според информацията на дружеството в момента от нея се възползват 6 000 клиенти.
"Прекъсванията на електрозахранването, дори когато са планирани, може да създадат затруднения на бизнес клиентите ни и някои битови неудобства в домакинствата. Услугата, която предлагаме, е изключително удобна за всички, които в забързаното ежедневие забравят да проверят актуалния график на прекъсванията в интернет или във входа на жилището, което обитават", казa Божидар Гатев, директор ДЕксплоатация и поддържане" в ДЧЕЗ Разпределение България".
За да се абонират за тази услуга, клиентът трябва да посети интернет страницата на www.cez-rp.bg, да Дкликне" върху отправка ДАбонамент" и да попълни коректно данните в полетата, следвайки указанията. След успешната си регистрация, потребителят ще получава ежеседмично имейл за планираните прекъсвания на електрозахранването в избрания от него регион за съответния период. За всяка промяна в обявения график, наложена от извънредни или непредвидени обстоятелства, клиентите се уведомяват веднага.
Планираните прекъсвания на електрозахранването се извършват във връзка с изпълнението на инвестиционната програма на дружеството за осигуряване на високо качество на обслужване на клиентите на ЧЕЗ в България. Компанията всекидневно осъществява дейности, свързани с изнасяне или рециклиране на eлектрически табла, ремонт на съоръжения по електрическите мрежи средно и ниско напрежение, присъединяване на клиенти, кастрене на дървета, профилактика на трафопостове и други. Успешната реализация на тези мерки налага кратковременни прекъсвания на електрозахранването.
Планираните прекъсвания се публикуват всеки петък на интернет страницата на ДЧЕЗ Разпределение България" - www.cez-rp.bg. На корпоративния сайт потребителите могат да се абонират безплатно и за новините на компанията.