Електронна фактура за над 100 хил. абонати на ЧЕЗ
През миналата година нови 50 хил. клиенти на компанията са избрали да получават сметките си по имейл
От старта през 2011 г. на предлагането на електронна фактура от електроразпределителното дружество ЧЕЗ до момента над 100 хил. абонати на дружеството вече ползват тази услуга. Разпространените данни на компанията сочат, че през миналата 2012 г. над 50 000 клиента са се отказали от хартиена фактура и са се абонирали за електронния й вариант.
"Чрез избора на електронната фактура клиентите ни дават своя принос за опазване на околната среда. След отказите от хартиени фактури през 2012 г. са спестени 2.6 млн. листа, или приблизително 14 тона хартия, и са спасени 336 дървета", коментира Петър Докладал, регионален мениджър на ЧЕЗ за България.
Наблюденията на компанията показват, че интерес към електронната фактура проявяват предимно хората в активна трудоспособна възраст - между 30 и 50 години. Освен благоприятното въздействие върху околната среда, електронната фактура е по-сигурна и удобна алтернатива на хартиения носител. Тя е напълно легитимен документ, идентичен с хартиената версия, добавят от ЧЕЗ.