„Магазинът за кредити“ на JetCredit расте с над 60%

Страницата осъществява и връзка между клиентите и "офлайн" търговската мрежа и представлява универсална точка за контакт между хората и офисите и кредитните консултанти на компанията

~ 5 мин.
Автор: Георги Желязков Георги Желязков

"БНП Париба Лични Финанси" (JetCredit), разработи ново поколение виртуален "магазин за кредити", който изцяло променя концепцията за комуникация между компанията и нейните клиенти. Така беше осъществен преход от институционална корпоративна интернет страница към изцяло търговски ориентирана, която предоставя висока добавена стойност и съвсем ново интуитивно изживяване на клиентите.

Следете новините на Economic.bg през останалите социални канали на медията:  Facebook  /  LinkedIn  /   Instagram  /  Twitter  /  Threads