„Магазинът за кредити“ на JetCredit расте с над 60%
Страницата осъществява и връзка между клиентите и "офлайн" търговската мрежа и представлява универсална точка за контакт между хората и офисите и кредитните консултанти на компанията
"БНП Париба Лични Финанси" (JetCredit), разработи ново поколение виртуален "магазин за кредити", който изцяло променя концепцията за комуникация между компанията и нейните клиенти. Така беше осъществен преход от институционална корпоративна интернет страница към изцяло търговски ориентирана, която предоставя висока добавена стойност и съвсем ново интуитивно изживяване на клиентите.
Новият сайт е най-иновативният и удобен виртуален "магазин за кредити" в България със своите:
- Адаптивен дизайн, благодарение на който страницата се променя, така че да е удобна за ползване на всяко устройство: лаптоп, стационарен компютър, таблет, смартфон и т.н.
- Интуитивен интерактивен кредитен калкулатор-симулатор и
- Процедура за кредитиране с 3 кликвания.
Страницата осъществява и връзка между клиентите и "офлайн" търговската мрежа и представлява универсална точка за контакт между хората и офисите и кредитните консултанти на компанията. На нея са публикувани и полезна и информация и съвети, сред които и наръчникът за управление на личните финанси "Как да харчим умело?".
Новото поколение "магазин за кредити", който се намира на познатия адрес www.bnpparibas-pf.bg, беше създаден според най-високите международни стандарти. Неговата иновативна концепция беше оценена високо от клиентите. Доказателство за това е ръстът от 62% на онлайн молбите за кредит през първите 3 месеца след старта на сайта.
Във връзка с това, Луик Льо Пишу, изпълнителен директор на БНП Париба Лични Финанси, България заяви: "Ние сме приели като свой ангажимент да предоставяме на хората най-иновативните и удобни решения за кредит. Ето защо положихме огромни усилия новият ни сайт да изразява съвременната концепция за виртуален "магазин за кредити". Тя предоставя съвсем ново интуитивно изживяване на клиентите и е още една стъпка към утвърждаването на компанията като безспорен лидер на пазара."
Ново поколение виртуален "магазин за кредити"
С цел да бъде максимално удобен, новият сайт е с адаптивен дизайн. Това означава, че дизайнът му се трансформира така, че да е удобен за ползване на всички видове устройства - стационарни компютри, лаптопи, таблети, смартфони и т.н.
"Пазаруването" от виртуалния "магазин за кредити" е много лесно и интуитивно, благодарение на иновативните функционалности, вградени в сайта. Като първа стъпка, клиентите имат възможност много лесно да конфигурират най-удобния и съобразен с техните нужди и проекти потребителски кредит, използвайки интерактивния кредитен калкулатор-симулатор. Това означава, че те могат да изберат размера на вноската и периода на изплащане според собствения си бюджет.
При следващата стъпка могат да видят подробна информация за таксите и годишния процент на разходите. Така клиентът се запознава с всички допълнителни суми по кредита и точно колко ще трябва да плати в края на периода. Това е част от ангажимента на компанията да бъде прозрачен и заслужаващ доверие партньор. Освен това, всички финансови продукти са с фиксирани лихва и месечна вноска за целия срок на кредита.
Друго удобство е възможността за запазване на час за обаждане по телефона от кредитен консултант. По време на разговора той разяснява условията по договора, отговаря на въпроси и предоставя професионална помощ при избора на най-подходящия за човека финансов продукт.
Ако клиентът предпочита да се срещне с консултант лице в лице, може да използва функционалността "Споделяне на местоположението". С този инструмент той лесно ще бъде насочен към най-близкия офис на компанията, без да губи време да търси адреса, тъй като сайтът ще му препоръча най-удобния офис за подписване на договор. Така интернет страницата действа като връзка към "офлайн" мрежата на БНП Париба Лични Финанси, България, която се разраства прогресивно.
Към момента тя обхваща 39 административни офиса. Други 8 ще бъдат открити до края на 2013 г. В началото на месец май ще бъдат отворени офиси в градовете Свищов и Дупница. Останалите 6 ще бъдат в Разград, Търговище, Сандански, Самоков, Севлиево и Велинград. Друга новина във връзка с "офлайн" мрежата на компанията е, че всички съществуващи офиси ще бъдат обновени, което включва нов дизайн на витрините и промени в интериора, с които ще станат по-уютни.
Как да харчим умело?
Като отговорен кредитор и добър корпоративен гражданин, БНП Париба Лични Финанси, България използва новия виртуален "магазин за кредити" и за образоване на клиентите и повишаване на финансовите им знания. За това в секцията "Полезно" са публикувани много документи и съвети. Сред тях е и наръчникът "Как да харчим умело?", който е практично ръководство за ефективно управление на личните финанси. Книжката ще бъде разпространявана безплатно и в офисите на компанията. Тя е издадена като част от политиката за отговорно кредитиране на БНП Париба Лични Финанси.
Нейната цел е да даде съвети на клиентите как да управляват своите приходи и разходи, така че да избегнат затруднения от финансово естество. Наръчникът съдържа над 80 полезни съвета и е своеобразен "фар" който показва подводните скали при изготвянето на семейния бюджет и реализацията на големи проекти. В него могат да бъдат открити практични съвети за:
- Как да направим месечен и годишен бюджет;
- Как да финансираме умело големи проекти като покупка на кола, ремонт на дома, семейни пътувания, покупка на нова техника и др.;
- Кои са най-популярните застраховки и плюсовете и минусите при сключването на всяка от тях;
- Как да пестим пари от месечния пазар, забавления и др.
Експертите на БНП Париба Лични Финанси, България подготвиха и включиха в наръчника и примерни таблици, които ще помогнат на читателите лесно да планират месечния и годишния си бюджет. В края на книгата може да бъде открит речник на най-често използваните финансови термини. Така компанията допринася за повишаването на финансовите знания на българите и следва своите социални ангажименти.
Ръст от 262% на онлайн молбите на годишна база
Новият виртуален "магазин за кредити" беше оценен високо от клиентите и доказателство за това са бизнес резултатите. През първите три месеца след пускането на сайта, през януари 2013 г., беше регистриран ръст от 62% на молбите за парични кредити, в сравнение с последното тримесечие на 2012 г. Повишението на месечна база през първите три месеца на 2013 г. е 27%. Според експертите на компанията, този ръст отразява три основни тенденции:
- Повишено търсене на потребителски кредити като цяло;
- Ръст на търсенето на кредити онлайн и
- Положителна реакция на клиентите към новия виртуален "магазин за кредити".
Ръстът от 262% на онлайн молбите за потребителски кредит през първото тримесечие на 2013 г. в сравнение със същия период на 2012 г., също потвърждава тези тенденции и доказва ръста на онлайн кредитния пазар.
Експертите на БНП Париба Лични Финанси, България събраха информация и за профила на "купувачите" на онлайн кредити. Средностатистическият клиент е на възраст 35 години, женен, с едно дете и средно или полувисше образование. Той кандидатства онлайн за кредит на средна стойност 2 648 лв. с месечна вноска от 173 лв. и период на изплащане 24 месеца. Кандидатите са със среден доход от 1 178 лв. и семейни приходи от 1 650 лв. Друга тенденция е, че мъжете печелят повече, средно 1 300 лв., в сравнение с жените, които получават 1 000 лв. В същото време дамите са с по-високо образование -висше или полувисше, докато мъжете са най-често със средно.
Във връзка с данните Луик Льо Пишу заяви: "Резултатите, постигнати до момента доказват, че интернет ще бъде все по-важен канал за продажби. Ето защо ние разработихме и предложихме на клиентите съвсем нова концепция за комуникация. Данните показват, че те я оценяват високо и че нашият виртуален "магазин за кредити" е успешен. Компанията ни ще продължи да бъде лидер в сектора на онлайн кредитирането и да предлага иновативни кредитни практики. Така, БНП Париба Лични Финанси, България ще допринесе за ръста на потреблението, което ще бъде един от основните двигатели за възстановяването на икономиката."