Air France отвори СПА център на летище „Шарл де Гол“
Бизнес клиентите и членове на Flying Blue Elite Plus ще могат да ползват новия луксозен салон на парижкото летище
Френският национален авиопревозвач Air France представи новия си луксозен салон СПА център, разположен в терминал 2F на летище „Шарл де Гол“ в Париж. Той е предназначен за бизнес клиенти и членове на Flying Blue Elite Plus, пътуващи по шенгенската мрежа на компанията за къси и средни разстояния.
Салонът е един от най-големите на авиокомпанията, с площ от 3000 кв.м и 570 места, разположени на две нива.
Идеята на творческия проект е изградена на основата на левитация и грация, за да предложи на клиентите на авиокомпанията истинска релаксация и наслада преди да се качат на борда, разказват от Air France.
Новото френско бижу, със своите извити черти и релаксираща атмосфера, излъчва мир и спокойствие в сърцето на летището. Салонът предлага различни удобства и услуги, в зависимост от времето, с което клиентите разполагат преди качването – почивка, освежаване, работа или вкусни храни и напитки.
За осигуряване на максимален комфорт дизайнерите са използвали предимно естествени материали, като терацо, лавови камъни, дърво, кожа и др., които да бъдат устойчиви във времето. При избора на мебели е заложено на функционалността им, за да предложат оптимално удобство на клиентите. В цялостния интериор са подчертани цветовете на Air France – нюанси на синьо, силно присъствие на бяло и нотка на червено, както и символът на марката Air France – крилатото морско конче, историческият символ на компанията.
В центъра на салона, през огромен извит прозорец, се разкрива невероятен изглед към пистите и небето, а естествената светлина допринася за уюта атмосфера.
Клиенти на Flying Blue Ultimate разполагат със специализирана зона, с директен достъп от рецепцията, която им предоставя напълно персонализирана услуга и собствени частни салони.
На всяко ниво са разположени гурме павилиони, които предлагат различни специалитети от френската кухня, а за бързо похапване клиентите могат да си вземат по всяко време мини сандвичи, салати и топли кишове. За гастрономите в салона е осигурен специален плот със сутрешни палачинки, ястия за деня, сирена и десерти, допълнени от богата винена листа.
Следвайки политиката си за екологично и устойчиво развитие, авиокомпанията използва предимно регионалните и сезонните продукти, а за да ограничи използването на пластмаси за еднократна употреба, в салона са поставени диспенсъри за вода тип фонтан.
В сърцето на салона гигантско стълбище посреща гостите и ги кани да открият горния етаж и да се насладят на гледката към пистата.
За пътуващите с повече свободно време са осигурени зони за отдих с големи, удобни шезлонги, приглушено осветление и уютна атмосфера.
Най-новата услуга, с която могат да се поглезят пътниците в луксозния салон е Traveller Spa, съвместно разработена с Clarins. Тя предлага на гостите експресни разкрасителни терапии, уелнес зона с 10 индивидуални душ кабини за освежаване, докато изчакват полета си.