Alibaba с мощно навлизане в САЩ
Компанията предлага специални инструменти за компании, които да продават онлайн на платформата й
~ 2 мин.
Китайският гигант за електронна търговия Alibaba ухажва американските собственици на малък бизнес с поредица от нови цифрови инструменти, предназначени да насърчат вътрешната търговия и да увеличат броя на американските участници в нейната B2B пазарна платформа на стойност $23,9 трлн.
Разширената програма ще предостави на 30 милиона американски производители достъп до ресурси, за да създадат собствени сайтове за електронна търговия на платформата на Alibaba, както и за изграждане на цифрови маркетингови кампании.
Като част от инициативата във вторник, Alibaba обяви също партньорство с Robinson Fresh, американски доставчик на хранителни марки като Welch и Tropicana. Китайската компания започна сътрудничество и с Office Depot по-рано тази година.
Предложението за американския бизнес е част от по-голямата стратегия за глобализация на Alibaba - най-голямата В2В платформа за търговия в света, с над 768 милиарда долара продажби през 2018 г. - за да развива бизнеса си на международните пазари. От американските доставчици ще се изисква да плащат годишен членски внос от $2 000 (без комисионни) за достъп до инструментите и да се включат в мрежата на Alibaba.
„Дълго време Китай беше страхотен източник на качествени, сравнително евтини продукти“, заяви Майкъл Еванс, президент на Alibaba Group, на пресконференция в офиса на Alibaba в Ню Йорк в понеделник. "Днес създаваме възможност на малките предприятия и големите търговци на едро в САЩ да снабдяват и търгуват помежду си, а малките предприятия да продават продуктите си в страни от целия свят."
По-голямата част от бизнеса на Alibaba понастоящем остава в Китай, където компанията има 720 милиона потребители на платформата, в сравнение със 150 милиона потребители в 189 други пазари на компанията, според Еванс. Разширяването в новите региони - докато се конкурира с Amazon чрез огромни пазарни събития като Singles Day и Super September - са ключови области на фокус за компанията.
Според Каплан новата платформа ще бъде особено полезна за 61% от американските производители, които в момента нямат цифрово присъствие, както и за 71% от малките предприятия, които не продават онлайн.
Както Еванс, така и Джон Каплан, ръководител на Alibaba за Северна Америка, засегнаха геополитическото напрежение от предложените нови мита, които, ако бъдат приети, вероятно ще повлияят на бизнеса на Alibaba и нейните потребители.
Разширената програма ще предостави на 30 милиона американски производители достъп до ресурси, за да създадат собствени сайтове за електронна търговия на платформата на Alibaba, както и за изграждане на цифрови маркетингови кампании.
Като част от инициативата във вторник, Alibaba обяви също партньорство с Robinson Fresh, американски доставчик на хранителни марки като Welch и Tropicana. Китайската компания започна сътрудничество и с Office Depot по-рано тази година.
Предложението за американския бизнес е част от по-голямата стратегия за глобализация на Alibaba - най-голямата В2В платформа за търговия в света, с над 768 милиарда долара продажби през 2018 г. - за да развива бизнеса си на международните пазари. От американските доставчици ще се изисква да плащат годишен членски внос от $2 000 (без комисионни) за достъп до инструментите и да се включат в мрежата на Alibaba.
„Дълго време Китай беше страхотен източник на качествени, сравнително евтини продукти“, заяви Майкъл Еванс, президент на Alibaba Group, на пресконференция в офиса на Alibaba в Ню Йорк в понеделник. "Днес създаваме възможност на малките предприятия и големите търговци на едро в САЩ да снабдяват и търгуват помежду си, а малките предприятия да продават продуктите си в страни от целия свят."
По-голямата част от бизнеса на Alibaba понастоящем остава в Китай, където компанията има 720 милиона потребители на платформата, в сравнение със 150 милиона потребители в 189 други пазари на компанията, според Еванс. Разширяването в новите региони - докато се конкурира с Amazon чрез огромни пазарни събития като Singles Day и Super September - са ключови области на фокус за компанията.
Според Каплан новата платформа ще бъде особено полезна за 61% от американските производители, които в момента нямат цифрово присъствие, както и за 71% от малките предприятия, които не продават онлайн.
Както Еванс, така и Джон Каплан, ръководител на Alibaba за Северна Америка, засегнаха геополитическото напрежение от предложените нови мита, които, ако бъдат приети, вероятно ще повлияят на бизнеса на Alibaba и нейните потребители.