Българска марка алкохол стана „Водка на годината“ в Ню Йорк
В ОАЕ водка Flirt е най-бързо развиващата се марка на пазара
Социологическите изследвания показват, че водка Flirt е най-позната у нас марка. Пазарните изследвания показват, че това е марката водка с най-голям износ.
В Обединените Арабски Емирства тя е и най-бързо развиващата се и търсена водка, като търговските гиганти в света на богатствата и лукса я нареждат на рафта до Absolut, Finlandia, Belvedere, Grey Goose, Russian Standard и редица други премиум марки.
Това е водката, безспорно доказателство за високото ниво на производство в страната ни, но тези факти са малко известни на родните консуматори. Някак скрит зад сексапилните и парти рекламни визии остава и фактът, че тези успехи се дължат на нейните качества, признавани стотици пъти през годините от всички международни специализирани конкурси.
Само за последните два месеца Flirt взима два златни медала. Единият е от наскоро завършилият The Vodka Masters 2016 на световното специализирано списание The Spirits Business, който ежегодно тества качествата на марки от цял свят и това не е първото признание за нашата водка от там. Но за първа година редакторите на изданието включват в авторския си обзорен материал и Flirt, посочвайки я като впечатлителна за журито с нейните „мекота, елегантност и плавност, които запазват характерния за нейния производител стил“.
Още по-голямо признание е, че същото списание публикува няколко страници с ексклузивна и много интересна биография на марката в изданието си, изготвено за световното изложение в Кан.
Другият златен медал пък идва от International Spirits Competition, състояло се в Ню Йорк, където Flirt получава наградата Vodka of the year, която се присъжда според индивидуалната преценка на Адам Леви, самият основател на конкурса.
Настоящата година е една от най-силните за Flirt. В началото на 2016-та тя разшири портфолиото си с Flirt Platinum Filtered, която е единствена за българския пазар, защото използва въведена и патентована от руснаците скъпа технология за пречистване чрез платина. Според технолозите в сектора, именно това е бъдещето в производството на водка в световен план, а към момента е най-съвременната технология за пречистване на водка.
Международните партньори на марката опитаха Flirt Platinum за първи път на ексклузивното й световно представяне в Кан тази година. Марката към момента присъства с 24 вкуса на 83 пазара и бележи над 60% растеж на обемите в рамките на 2015 година. По предварителни данни за 2016 година най-големи ръстове водката има в Кения, Нигерия и Обединените Арабски Емирства, където от 2017 ще навлезе и новата Flirt Platinum Filtered.