БДЖ ще компенсира пътниците от горящия влак с един билет
80 човека бяха евакуирани в нощта на 30 март заради пожар в един от вагоните на влака от София за Бургас
~ 1 мин.
Всеки, пътувал с бързия влак от София за Бургас на 30 март 2018 г., ще получи един безплатен билет от „БДЖ - Пътнически превози” до дестинация в страната по избор, съобщиха от държавния жп превозвач. Причината: един от вагоните на влак № 8613 се запали, а пътниците трябваше да престоят на гара Коньово няколко часа. Едва след полунощ пристигнаха автобусите, с които бяха извозени хората.
80 пътници бяха евакуирани, сред тях няма тежко пострадали заради бързата реакция на жп служителите. Кондукторката, която е видяла дима и е съдействала за евакуацията, бе обгазена и е в болница. Със същите оплаквания е и друг човек от локомотивната бригада.
Клиентите на националния железопътен превозвач могат да получат своята компенсация на билетните каси във всяка една гара от утре (2 април), като предоставят билета си от пътуването с бързия влак от София за Бургас.
Все още не е ясно на 100% каква е причината за пожара. Според представител на специализираното звено към Министерството на транспорта причината за аварията е късо съединение в ел. инсталацията на един от вагоните.
Оказа се, че 30 минути преди да тръгне по курса си, влакът е минал проверка за изправност. Вагонът обаче е 30-годишен, а според експерти той е бил ремонтиран основно едва преди 3 години.
80 пътници бяха евакуирани, сред тях няма тежко пострадали заради бързата реакция на жп служителите. Кондукторката, която е видяла дима и е съдействала за евакуацията, бе обгазена и е в болница. Със същите оплаквания е и друг човек от локомотивната бригада.
Клиентите на националния железопътен превозвач могат да получат своята компенсация на билетните каси във всяка една гара от утре (2 април), като предоставят билета си от пътуването с бързия влак от София за Бургас.
Все още не е ясно на 100% каква е причината за пожара. Според представител на специализираното звено към Министерството на транспорта причината за аварията е късо съединение в ел. инсталацията на един от вагоните.
Оказа се, че 30 минути преди да тръгне по курса си, влакът е минал проверка за изправност. Вагонът обаче е 30-годишен, а според експерти той е бил ремонтиран основно едва преди 3 години.