BMW с нов дом в столицата
Инвестицията е за близо 15 млн. евро
„М Кар Груп“ откри първото си представителство на марките BMW и MINI в столицата, предаде репортер на Economic.bg. Четириетажната сграда се намира на бул. „Черни връх“ и днес бе представена пред медиите. Управителят на комплекса Иво Божинов обясни, че инвестицията в новото дилърство е за близо 15 млн. евро. За момента там работят 50 души, като се очаква бройката им да достигне 70.
Това е петият обект от групата на „М Кар“, която работи на автомобилния пазар както в България, така и в Македония и Косово. Останалите дилърства са във Варна, Пловдив, Плевен, Скопие, а компанията има планове и за отваряне на обект в Косово.
В представителството във Варна освен BMW и MINI, любителите на марката могат да намерят и бранда за мотоциклети BMW Motorrad. Според управляващия директор на „М Кар Груп” Орлин Младенов новото дилърство в София е перлата в короната на компанията.
Ултрамодерният център в София отговаря на последните стандарти на марката. Любителите на BMW могат да намерят актуалните модели BMW, BMW I, BMW M и MINI, лайфстайл аксесоари, резервни части. Дилърството разполага с механичен сервиз с оборудване за диагностика, обслужване и ремонт на моделите на автомобилния бранд.
Освен това в новата сграда има и склад за резервни части, тенекеджийно и бояджийно помещение, заедно с бояджийна камера. Подземният паркинг на дилърството може да събере около 100 коли. В представителството се намира и хотел за гуми, който може да побере 300 сета, а за клиентите на дистрибутора е безплатен.
Целта на новото дилърство е да бъде в крак с тенденциите за дигитализация на процесите – с модерна и съвременна система за управление на клиентските данни. Именно поради тази причина през месец април „М Кар Груп“ ще тества и така нашумелите онлайн продажби – в случая на новия модел BMW X2, за да се оцени готовността на българина за подобни покупки в дигитална среда.
Търговският директор на дружеството Филип Китов сподели, че фирмата залага все повече на по-млади и все още неопитни служители, които сами да обучат в хода на работа със специална програма. За целта в дилърството е изграден и трейнинг център, в който се подготвят новите кадри.
Амбициите на компанията са за продажба на 300 автомобила BMW и 50 автомобила MINI за първата година.