Boeing остана без поръчки и през януари
Това е поредният месец на нулеви поръчки за компанията след кризата със 737 Max
~ 1 мин.
Boeing отчете труден старт на 2020 г., като регистрира нулеви поръчки за нови самолети през месец януари. Липсата на поръчки миналия месец стои в контраст с конкурента Airbus, който регистрира поръчки за 274 търговски самолета през януари, съобщава CNBC.
Януари е поредният месец без поръчки след заземяването на 737 Max през март 2019 г.
Boeing регистрира отрицателен курс на поръчки през 2019 г. - за първи път от десетилетия - като клиентите анулираха или конвертираха поръчки. През януари Boeing няма анулиране на направени по-рано поръчки.
Междувременно компанията е доставила 13 нови самолета през януари: шест 787 Dreamliners, два 777, два 767 и три 737NG.
Тъй като 737 Max на компанията все още е заземен, Boeing не е доставила нито един самолет от модела Max през януари. Софтуерът на самолета беше в центъра на две фатални катастрофи, при които загинаха 346 души.
Слабите поръчки и доставки не са изненада, тъй като производството на 737 Max спря по-рано тази година. Boeing заяви, че очаква Max да бъде ресертифициран, а регулаторите да вдигнат забраната за летене на Max до средата на 2020 г.
Ръководителят на Федералната администрация по авиация на САЩ (FAA) Стив Диксън е казал на ръководителите на Southwest Airlines, American Airlines и United Airlines, че е окуражен от напредъка, който Boeing постига в решаването на проблемите с Max. Във вторник по време на авиошоуто в Сингапур Диксън каза пред репортери, че може да има сертификационен полет за Max в рамките на седмици.
Януари е поредният месец без поръчки след заземяването на 737 Max през март 2019 г.
Boeing регистрира отрицателен курс на поръчки през 2019 г. - за първи път от десетилетия - като клиентите анулираха или конвертираха поръчки. През януари Boeing няма анулиране на направени по-рано поръчки.
Междувременно компанията е доставила 13 нови самолета през януари: шест 787 Dreamliners, два 777, два 767 и три 737NG.
Тъй като 737 Max на компанията все още е заземен, Boeing не е доставила нито един самолет от модела Max през януари. Софтуерът на самолета беше в центъра на две фатални катастрофи, при които загинаха 346 души.
Слабите поръчки и доставки не са изненада, тъй като производството на 737 Max спря по-рано тази година. Boeing заяви, че очаква Max да бъде ресертифициран, а регулаторите да вдигнат забраната за летене на Max до средата на 2020 г.
Ръководителят на Федералната администрация по авиация на САЩ (FAA) Стив Диксън е казал на ръководителите на Southwest Airlines, American Airlines и United Airlines, че е окуражен от напредъка, който Boeing постига в решаването на проблемите с Max. Във вторник по време на авиошоуто в Сингапур Диксън каза пред репортери, че може да има сертификационен полет за Max в рамките на седмици.