Британската верига Holland & Barrett навлиза в България
Общо 120 магазина ще бъдат отворени в нашата страна, както и в Гърция и Румъния през следващите години
Известната британска верига магазини за здравословни храни Holland & Barrett навлиза официално в България, Гърция и Румъния, където планира да отвори свои обекти през 2022 г. Това ще се случи в партньорство с опериращата у нас гръцка компания Fourlis Group, става ясно от съобщение на атинската фондова борса.
Holland & Barrett е известна на българските потребители, които в момента имат достъп до продуктите на бранда в различни аптеки. Групата Fourlis пък управлява франчайза на IKEA в България от 2009 г. насам. Притежава и половината от Sofia Ring Mall.
Чрез колаборацията с гръцката компания британската марка вече ще се позиционира със собствени обекти на българския пазар. Целта на Fourlis като стратегически партньор на H&B е да отвори общо 120 магазина на британската верига в трите съседни страни – първите ще бъдат открити едновременно през 2022 г.
България, заедно със съседните Гърция и Румъния, се присъединява към групата от дузина други локации по света, където търговецът вече присъства.
Имахме положителен отговор от клиенти на всички наши задгранични пазари, така че сме уверени, че нашите магазини в Югоизточна Европа ще се окажат също толкова популярни. H&B бързо се превръща в истинска световна марка“, коментира Алекс Дауър, търговски директор на Holland & Barrett.
Той каза още, че планът на компанията е да продължи да се разширява глобално.
Според информацията Holland & Barrett има над 1300 магазина в почти 20 държави досега. Освен в Обединеното кралство е представен също в Ирландия, Нидерландия, Белгия, Китай, Хонконг, Индия, Саудитска Арабия и ОАЕ. Има и бързо разрастващ се бизнес в областта на електронната търговия.
Holland & Barrett води началото си в далечната 1870 г. През над 150-те си години съществуване успя да се превърне е лидер в Обединеното кралство в областта на здравеопазването и уелнес и е един от най-големите търговци на уелнес услуги в Европа. Компанията предлага на пазара гама от продукти под собствена марка, витамини, добавки, специализирани храни, включително спортни, както и разкрасителни артикули.