Брой 96 на „Икономика” за Май/Юни 2020 г. вече е на пазара
Той е посветен на погледа на бизнеса за възраждане след кризата
Новият брой 96 на списание „Икономика” за Май/Юни 2020 г. вече е на пазара. Той е посветен на предизвикателствата, които невижданата здравна и икономическа криза донесоха, и на визията на бизнеса за възстановяване.
От няколко месеца целият свят е под удара на кризата. И според мнозина животът ни никога няма да бъде същият, както преди Covid-19.
Ще общуваме различно, ще работим в променена офис и производствена среда, ще избираме и изграждаме домовете си по нови изисквания, светът ни ще се дигитализира още повече, услугите ще се преосмислят. Изобщо – реалността ни ще е различна.
Коронавирусът донесе небивал шок както за икономическите и потребителските ни навици, така и за най-съкровеното ни общуване. Но пандемиятаще изиграе ролята на катализатор за някои процеси, към които и без това вървяхме с бавни стъпки. И много технологии може да намерят бързо развитие.
В броя разказваме за ускорената дигитализация на бизнеса и представяме възгледите на българските предприемачите от различни сфери за стъпките на промяната след кризата – която се надяваме и очакваме да свърши скоро и да премине в бърз възход.
На корицата е Владимир Житенски, зам.-председател на Борда на директорите и изпълнителен директор на „Джи Пи Груп“ АД, с когото разговаряме за новите възможности в строителството и икономиката.
Ще прочетете още:
-Идват ли напълно отрицателните лихвени проценти;
-Ще сложи ли Covid-19 край на индивидуализма;
И двата анализа са на международни автори за партньора ни Project Syndicate.
-Пандемия на следенето – дали трябва да ни тревожи засиленото проследяване на населението, налагано от правителствата заради пандемията;
-Как да се справим с фалшивите новини – от издателя на сп. „Икономика” Боян Томов;
-Образование за износ – как българските образователни платформи пробиха извън границите на страната и завладяват все повече държави;
-Щастието като бизнес инвестиция, или колко е важно компаниите да имат удовлетворени служители;
-Северозападът, който не запада – какви са плахите, но и успешни стъпки за предприемачеството в региона;
-Българската компания, която разработва лекарство срещу Covid-19;
-Кои са новите стари оръжия на рекламата;
-Как изкуството мина онлайн и как може да печели от това;
И още инересни и полезни теми и хора.
Приятно четене и бъдете здрави!