Българска козметична компания разраства присъствието си в Китай
Всичко започва в българското село Мирково, но компанията вече реализира продуктите си в над 15 държави
Българският производител на биосертифицирани козметика и хранителни добавки „Екомаат“ откри нов бранд център в Китай. Вторият Ecomaat Brand Center се намира в град Чъду, а първият е в Шанхай.
От розовите градини в Мирково до сърцето на Съчуан
Всичко започва в българското село Мирково, но компанията вече реализира продуктите си на международния пазар, като разширява дейността си в над 15 държави в Азия, Европа и Северна Америка.
Новият Еcomaat Brand Center се намира в столицата на провинция Съчуан, известна като „градът на пандите“. В близост се намира и първият международен демонстрационен и спа център на марката – Ecomaat Beauty House, който предлага спа терапии и процедури.
Инвестирахме в модерен бранд център, за да предложим истинско преживяване за всички, които работят с продуктите ни – инфлуенсъри, партньори, както и екипите, които се грижат за развитието на марката в Китай“, споделя изпълнителният директор Атанас Кръчмаров.
Българската компания успява да навлезе на китайския пазар с хранителните добавки от линията La Vie en Rose с българско розово масло и CO2 екстракт от роза.
Фирмата произвежда етерични масла и екстракти, биосертифицирана козметика и хранителни добавки. Компанията е основана през 2001 г. и предлага иновативни продукти, базирани на българско розово масло и други натурални съставки.
Снимка: Кен Йе, СЕО "Екомаат Китай", и Атанас Кръчмаров, управител "Екомаат"
Бъдещи инвестиции
В периода 2023 – 2025 г. „Екомаат“ планира инвестиции на стойност над 2.5 млн. лв., част от които вече са факт, а други са в процес на реализация. Компанията разполага с екип от над 20 души в Китай.
През следващите 3 години планира да увеличи пазарния си дял в Китай с до 300%. Стратегията на компанията включва инвестиции в производство, маркетинг, обучение на персонал и регистрация на нови продукти.