До момента са изхарчени 32 млн. лв. за реклама на туризма
В момента ведoмството работи по 5 проекта за около 20 млн. лв.
~ 1 мин.
За периода 2007-2013 г. са договорени 52 млн. лв. за реклама по ОП "Регионално развитие", където бенефициент е МИЕ. От тях са изхарчени около 32 млн. за телевизионна и печатна реклама и за анализи. Това коментира министърът на туризма Николина Ангелкова в сутрешния блок на БНТ.
По думите й в момента ведмоството работи по 5 проекта за около 20 млн. лв.
"Това, което заварихме при създаване на министерството беше един огромен риск и забавяне с около година и половина на процедурите за тези пет проекта и риск около 8 милиона", обясни Ангелкова.
Тя подчерта, че в момента риксът е намален приблизително на 3 милиона, като изрази надежда до края на годината да намалее още.
"В момента правим реклама по паневропейските телевизии като този договор отново е със заварени параметри, но смятахме, че е изключително важно да се реализира. Неговата стойност е около 5 млн. лв.", каза министърът на туризма.
Ангелкова поясни, че идеята е фокусът в тази реклама да бъде върху целевите ни пазари и основно да се гледа рекламата от пазарите, от които има най-много туристи в България.
По думите й в момента ведмоството работи по 5 проекта за около 20 млн. лв.
"Това, което заварихме при създаване на министерството беше един огромен риск и забавяне с около година и половина на процедурите за тези пет проекта и риск около 8 милиона", обясни Ангелкова.
Тя подчерта, че в момента риксът е намален приблизително на 3 милиона, като изрази надежда до края на годината да намалее още.
"В момента правим реклама по паневропейските телевизии като този договор отново е със заварени параметри, но смятахме, че е изключително важно да се реализира. Неговата стойност е около 5 млн. лв.", каза министърът на туризма.
Ангелкова поясни, че идеята е фокусът в тази реклама да бъде върху целевите ни пазари и основно да се гледа рекламата от пазарите, от които има най-много туристи в България.