„Дженерали“ стартира проект за дигитализация със „Софтуер Груп“
Част от проекта предвижда създаването на онлайн портал за оптимизиране издаването на нови застрахователни полици
~ 3 мин.
„Дженерали Застраховане“ подписа споразумение за стартиране на проект за дигитална трансформация със „Софтуер Груп“. Застрахователната компания ще оптимизира и улесни процесите в своя онлайн портал, чрез иновативна платформа за продажба на застраховки чрез дигитални канали, която ще подпомогне стратегия GENERALI 2021 за развитие в следващите години.
Проектът е предвиден да приключи до края на 2020 г. В обхвата му се включва онлайн портал, който ще оптимизира процеса за издаване на нови застрахователни полици, както и за управлението на затрахователното портфолио на вече съществуващи клиенти на компанията. Потребителите ще имат възможност за самообслужване, спестявайки време и възползвайки се от по-голямо удобство. Част от проекта ще бъде и разработването на единен портал за служители и посредници на „Дженерали“, предлагащи портфолиото на застрахователя.
„Нашата мисия е да дадем възможност на хората да оформят едно по-безопасно бъдеще, грижейки се за живота и мечтите им. Да се превърнем в партньор за цял живот на своите клиенти! Това е нещото, което ни вдъхновява, мотивира и причината да съществуваме. Винаги сме водени от намерението да подобрим живота на хората в нашето общество. В един все по-сложен свят, способността ни да се грижим и да помагаме, предлагайки по-иновативни и интуитивни услуги, ще даде възможност на нашите клиенти да вземат информирани и правилни решения и да оформят по-безопасно своето бъдеще, както и това на своите близки и бизнес. Радваме се, че наш партньор в тази инициатива ще бъде „Софтуер Груп“ – изявен лидер и глобална технологична компания, създаваща високотехнологични и иновативни решения“, заяви главният изпълнителен директор на „Дженерали Застраховане“ Данчо Данчев.
„Нуждите и очакванията на клиентите стават по-комплексни, а решенията им за покупка са водени основно от два фактора - бързина и удобство. По тази причина застрахователите все повече осъзнават нуждата от персонализирани продукти и услуги, които да предлагат по-ефективно, чрез дигитални канали и брокерски мрежи. Щастливи сме да си партнираме с „Дженерали“ в тази насока и да подпомогнем една от водещите компании в нейната мисия да предоставя висококачествени и достъпни застрахователни решения, подобрявайки живота на хората както у нас, така и в световен мащаб“, коментира от своя страна главният изпълнителен директор на „Софтуер Груп“ Калин Радев.
„Дженерали Застраховане“ АД е една от водещите застрахователни компании в България и е част от Generali Group. Generali е един от най-големите доставчици на застрахователни услуги и такива, свързани с управлението на активи в световен мащаб. Създадена през 1831 г., тя присъства в 50 страни по света с общ премиен приход от над 66 милиарда евро за 2018 г. С близо 71 000 служители, обслужващи 61 милиона клиенти, Групата има водеща позиция в Европа и нарастващото присъствие в Азия и Латинска Америка. Стремежът на Generali е да бъде партньор за цял живот на своите клиенти като предлага иновативни и персонализирани решения, благодарение на развитата си дистрибуторска мрежа. В Австрия, Централна, Източна Европа и Русия, Групата оперира чрез регионалния си офис в Прага, като е в топ три на застрахователните компании в региона.
„Софтуер Груп“ е глобална технологична компания, фокусирана в разработването и предлагането на дигитални канали (digital channels) и интеграционни решения за институции, които предлагат финансови услуги. Визията на Софтуер Груп е да ускори осигуряването на достъп до банкиране на хората, които нямат такъв, чрез създаването на високотехнологични и иновативни решения. Създадена през 2009-та година, компанията оперира от 9 офиса по целия свят и има клиентска база в над 70 страни. Централата се намира в София, България, а останалите офиси са базирани в Австралия, Египет, Гана, Индия, Кения, Мексико, САЩ и Филипините. Сред клиентите на компанията са организации като Bill & Melinda Gates Foundation, International Finance Corporation (IFC), Atlantic Group, Fidelity Bank, Commercial International Bank (CIB), Asian Development Bank, Bank South Pacific и др.
Проектът е предвиден да приключи до края на 2020 г. В обхвата му се включва онлайн портал, който ще оптимизира процеса за издаване на нови застрахователни полици, както и за управлението на затрахователното портфолио на вече съществуващи клиенти на компанията. Потребителите ще имат възможност за самообслужване, спестявайки време и възползвайки се от по-голямо удобство. Част от проекта ще бъде и разработването на единен портал за служители и посредници на „Дженерали“, предлагащи портфолиото на застрахователя.
„Нашата мисия е да дадем възможност на хората да оформят едно по-безопасно бъдеще, грижейки се за живота и мечтите им. Да се превърнем в партньор за цял живот на своите клиенти! Това е нещото, което ни вдъхновява, мотивира и причината да съществуваме. Винаги сме водени от намерението да подобрим живота на хората в нашето общество. В един все по-сложен свят, способността ни да се грижим и да помагаме, предлагайки по-иновативни и интуитивни услуги, ще даде възможност на нашите клиенти да вземат информирани и правилни решения и да оформят по-безопасно своето бъдеще, както и това на своите близки и бизнес. Радваме се, че наш партньор в тази инициатива ще бъде „Софтуер Груп“ – изявен лидер и глобална технологична компания, създаваща високотехнологични и иновативни решения“, заяви главният изпълнителен директор на „Дженерали Застраховане“ Данчо Данчев.
„Нуждите и очакванията на клиентите стават по-комплексни, а решенията им за покупка са водени основно от два фактора - бързина и удобство. По тази причина застрахователите все повече осъзнават нуждата от персонализирани продукти и услуги, които да предлагат по-ефективно, чрез дигитални канали и брокерски мрежи. Щастливи сме да си партнираме с „Дженерали“ в тази насока и да подпомогнем една от водещите компании в нейната мисия да предоставя висококачествени и достъпни застрахователни решения, подобрявайки живота на хората както у нас, така и в световен мащаб“, коментира от своя страна главният изпълнителен директор на „Софтуер Груп“ Калин Радев.
„Дженерали Застраховане“ АД е една от водещите застрахователни компании в България и е част от Generali Group. Generali е един от най-големите доставчици на застрахователни услуги и такива, свързани с управлението на активи в световен мащаб. Създадена през 1831 г., тя присъства в 50 страни по света с общ премиен приход от над 66 милиарда евро за 2018 г. С близо 71 000 служители, обслужващи 61 милиона клиенти, Групата има водеща позиция в Европа и нарастващото присъствие в Азия и Латинска Америка. Стремежът на Generali е да бъде партньор за цял живот на своите клиенти като предлага иновативни и персонализирани решения, благодарение на развитата си дистрибуторска мрежа. В Австрия, Централна, Източна Европа и Русия, Групата оперира чрез регионалния си офис в Прага, като е в топ три на застрахователните компании в региона.
„Софтуер Груп“ е глобална технологична компания, фокусирана в разработването и предлагането на дигитални канали (digital channels) и интеграционни решения за институции, които предлагат финансови услуги. Визията на Софтуер Груп е да ускори осигуряването на достъп до банкиране на хората, които нямат такъв, чрез създаването на високотехнологични и иновативни решения. Създадена през 2009-та година, компанията оперира от 9 офиса по целия свят и има клиентска база в над 70 страни. Централата се намира в София, България, а останалите офиси са базирани в Австралия, Египет, Гана, Индия, Кения, Мексико, САЩ и Филипините. Сред клиентите на компанията са организации като Bill & Melinda Gates Foundation, International Finance Corporation (IFC), Atlantic Group, Fidelity Bank, Commercial International Bank (CIB), Asian Development Bank, Bank South Pacific и др.