„Сезони на чудеса и незабравими моменти”: eSky започва реклама на България
4-месечната кампания ще е насочена към туристическите пазари в Италия, Полша, Обединеното кралство и Германия
Министерството на туризма и онлайн платформата eSky стартират кампания за популяризиране на страната под наслов „България: сезони на чудеса и незабравими моменти”. Кампанията стартира едновременно в четири европейски държави: Италия, Полша, Обединеното кралство и Германия за срок от 4 месеца.
Рекламната кампания е започнала на 1 юни, уточниха от eSky за Economic.bg. От платформата отказаха коментар относно сумата, която Министерството на туризма е платило за рекламата.
Екипът на Economic.bg се свърза и с пресцентъра на туристическото министерство за допълнителна информация, относно финансовите параметри на кампанията, но до момента на публикуване на материала, няма получен отговор.
Рекламната кампания
Партньорството включва създаването на ангажиращо съдържание, като статии, постове в социалните мрежи и визуални материали, показващи най-добрите места и дейности. Съдържанието ще бъде разпространено чрез различни маркетингови канали, включително дисплейни реклами в платформата на eSky, имейл бюлетини, социални медии и публикации в блогове.
Рекламната кампания се изпълнява съвместно с eSky и министерството. Съдържанието се подготвя от високо квалифицирани маркетолози и специалисти в индустрията, като участие вземат и двете страни.
Ние, от eSky, предоставяме голям органичен обхват на нашите канали, като акаунти в социалните мрежи и блог за пътешествия, но не само. Предвидили сме да достигнем до повече туристи и посредством платени кампании в социалните мрежи, както и дисплейни реклами“, се казва в отговор на платформата до Economic.bg.
Онлайн рекламата през социалните мрежи беше приоритет и на предишния министър на туризма, Зарица Динкова. Дори министерството обяви обществена поръчка за наемане на специалисти в областта на маркетинга, които да рекламират България в онлайн платформи като Facebook, YouTube и Instagram.