Ефектът на „Домът на Гучи“: търсенето на бранда се изстреля нагоре
Цифрите предполагат, че луксозната марка може само да спечели от разказа на Холивуд
Кога убийството е добро за бизнеса? Когато го направят в холивудски филм и в този филм участва Лейди Гага. Лентата „Домът на Гучи“ (бел. р. - House of Gucci), чиято световната премиера бе през изминалата седмица, предизвика огромен интерес към бранда Gucci, разкрива The Guardian.
Според агрегатора за електронна търговия Lovethesales.com към петък търсенията на облекло Gucci са се увеличили със 73% през седмицата. Скокът при чантите е от 257%, а при обувките - 75%. Цифрите предполагат, че луксозната марка може само да спечели от разказа на Холивуд за историята на бляскавата Патриция Реджани, нейния съпруг Маурицио Гучи и цялото семейство Гучи.
Официално Gucci предостави само на MGM и Scott Free Productions селекция от оригинални артикули и реквизит от архива на модната къща и позволи заснемането на сцена в основния ѝ магазин в Рим.
Въпреки че Gucci не одобри официално филма, в него участва Салма Хайек, съпруга на Франсоа-Анри Пино, председател и главен изпълнителен директор на компанията майка на Gucci - Kering. Джаред Лето, посланик на марката и приятел на творческия директор на Gucci, Алесандро Микеле, също взима участие във филма.
The Guardian припомня, че подобна известност се усмихва преди години и на Prada.
„Дяволът носи Prada” всъщност издигна личността на Ана Уинтур до огромен мащаб. И няколко години по-късно Prada стана публична компания, добавяйки милиарди долари към стойността си, посочва изданието.