Effie Awards България представи журито за 2024 г.
Конкурсът фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция
За седемнадесета поредна година професионалисти с доказан опит ще оценяват най-ефективните маркетингови комуникации на Effie Awards България 2024. Конкурсът фокусира вниманието върху най-ефективните идеи и насърчава разговор между клиент и агенция относно начините за създаване на работеща реклама. В тазгодишното издание са въведени и две нови категории: Business-to-Business и Digital.
В състава на журито са включени 22 представители на комуникационни агенции, рекламодатели, медии, агенции за пазарни проучвания и независими консултанти. Това са:
- Анастасия Томешкова (Директор Бизнес Трансформации - Brandworks / Publicis Groupe Bulgaria),
- Ангел Искрев (Творчески директор - proof.),
- Анелия Мирчева (Senior Client Marketing Manager - Visa Europe),
- Богдан Богомилов (Независим експерт),
- Велимира Петрова (Директор „Продажби“ - bTV Media Group),
- Веселин Димитров (Главен редактор - Forbes България),
- Виктория Станчева (Brand Marketing Manager - Fashion Days България),
- Гергана Иванова (Управляващ партньор - The Smarts Group),
- Грета Колева (Управляващ директор - Graffiti BBDO и Proximity Sofia),
- Десислава Топалова (Маркетинг Мениджър Телевизионни канали - Nova Broadcasting Group),
- Елена Колева (Изследователски директор - Pragmatica),
- Зорница Тодорова (Mениджър за България - New Age Media / Cinema City Bulgaria),
- Иван Киров (Chief Stategy Officer - McCann Sofia),
- Иво Алтънов (Управляващ директор - Noble Graphics),
- доц. д-р Кристиян Постаджиян (Преподавател по реклама - Нов български университет),
- Марчела Абрашева (Регионален управляващ директор Kantar за Югоизточна Европа - Kantar),
- Петя Балаука (Marketing Director, The Coca-Cola Company, Bulgaria),
- Светлана Димитрова (Бизнес коуч и маркетинг консултант),
- Силвия Костова (Директор „Корпоративни комуникации и маркетинг“ - Пощенска банка),
- Стоян Михайлов (Управляващ партньор - Джънкшън България),
- Таня Савова (Client Service Director - HUMAN),
- Юлиан Добрев (Основател и директор анализи - BluePoint Research and Consulting).
Представяне на журито на конкурса Effie България може да бъде разгледано тук.
Крайният срок за подаване на заявки за участие в конкурса изтича на 7 октомври 2024 г. Кандидатурите ще бъдат оценявани през октомври и ноември, а победителите ще бъдат обявени по време на официална гала церемония, която ще се състои на 28 ноември 2024 г.
Комуникационни кампании и маркетингови активности имат възможност да се включат в състезанието в различни секторни и специални категории, като всяка изисква индивидуално подаване на заявка. Повече информация за регламента и таксите за участие е публикувана на www.effiebulgaria.org.
Наградите Effie безспорно са световно признат и най-висок стандарт за успешна комуникация на всеки бранд. Конкурсът е и глобален символ за ефективна комуникация и отличава най-иновативните комуникационни решения. Отворен е за всички агенции и търговски марки, които искат да бъдат признати за своите най-ефективни маркетингови усилия и са се откроили с постигнали реални, измерими резултати.
Конкурсът Effie® Awards отличава най-впечатляващите постижения в областта на маркетинговите комуникации – идеите, които работят.
Конкурсът Effie България се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Economic.bg е медиен партньор.