Experian България има нов директор
Екатерина Недялкова има над 15 години в международни компании
Екатерина Недялкова поема развитието на Experian Bulgaria Global Delivery Centre, съобщиха от компанията. Тя има над 15 години опит в международни организации, а към компанията се присъединява през 2016 г., когато поема програмата на глобално ниво за „Непрекъснато усъвършенстване и подобряване на процесите“. През 2019 г. под нейно ръководство попадат четирите стратегически центъра за услуги в Experian – България, Коста Рика, Чили и Малайзия.
За последните години има зад гърба си реализирани редица стратегически проекти и трансформации, които подпомагат бизнеса с иновации и автоматизации, по-добре структурирани процеси и високоефективни екипи.
Experian присъства в България от 2004 г., като сега българският офис е най-големият център за регион Европа, Близък изток и Африка с над 1000 служители. Организацията е в топ 5 на софтуерните компании в България.
“Българският център е един от основните двигатели за развитието на бизнеса на Experian. Нашите екипи обхващат целия цикъл по доставяне на един продукт – от разработване на софтуерните решения, през big data анализите до имплементирането им при клиентите и поддръжката. Моята роля ще бъде да продължим да надграждаме взаимоотношенията си с бизнеса и участието на българския офис в ключови проекти. Това ще даде допълнителни възможности и добавена стойност на българските екипи“, коментира Екатерина Недялкова.