„Фанатично проучване на пазара“: изстреляйте бизнеса си в космоса с по-добри продажби
“Фанатично проучване на пазара” от Джеб Блаунт е едно чудесно ръководство за всички, занимаващи се с бизнес. То дава ценни съвети за това как да използвате пълноценно възможностите на различните съвременни средства за комуникация, като социални мрежи, телефон, имейл и други, за да реализирате повече продажби.
Джеб Блаунт е специалист точно в тази област и неговите съвети ще ви помогнат да подобрите значително приходите си. Той е консултант по продажби, който работи с най-различни организации и им помага да оптимизират работата си, да развиват лидерските си умения и да бъдат максимално ефективни в работата си. Блаунт има повече от 25 години опит с Fortune 500, SMBs и различни стартиращи фирми. Днес е изпълнителен директор на Sales Gravy - световно признат лидер в решенията за обучение и продажби.
Джеб отделя повече от 200 дни всяка година, за да води обучителни програми и да помага за създаването на високоефективни търговски екипи и лидери по цял свят. Неговите книги на тема лидерство, продажби, управление на акаунти и обслужване на клиенти са изключително популярни, като Блаунт е обявен и за един от топ 50 най-влиятелни лидери по продажби и маркетинг.
Джеб Блаунт е и автор на шест други книги, сред които и „Хората ви следват: Истинската тайна за това, което има най-голямо значение в лидерството“. В нея авторът третира важни теми, свързани с ефективността на мениджърите, които много често срещат трудности да мотивират правилно своите служители и да им помогнат да постигнат високи лични резултати. Правилната мотивация на всички работещи в дадена фирма се разглежда като един от най-важните моменти в стремежа на ръководството да издигне бизнеса на високо ниво. Когато в тази насока не се работи достатъчно, служителите не влагат в работата пълния си капацитет. А това не допринася за създаването на желания имидж пред потребителите. Авторът разяснява подробно как ръководителите следва да упражняват необходимия надзор, как да постигнат правилния баланс и дава конкретни съвети за действие в различни ситуации.
Във „Фанатично проучване на пазара“ Джеб Блаунт също достига до важни изводи, които споделя със своите читатели. Не е тайна, че начинът, по който хората купуват, се е променил. Сега вместо да се свържат физически с продавачите, за да получат подробна информация за различните продукти и услуги, потребителите предпочитат да правят онлайн изследвания и да избегнат нежеланите имейли за продажби и маркетинг.
Модерните купувачи са като нинджите - не ги виждате често, докато самите те не се почувстват готови да купуват. Може би и затова не е никак изненадващо, че в тази модерна ера на така наречените „информирани купувачи нинджа“, старите методи, използвани от различни „експерти“ по продажби, вече не работят.
Авторът обяснява, че пренебрегването на новите възможности за реализиране на по-високи печалби, които модерният живот предлага, е главната причина за слабото представяне на иначе опитните търговци и търговски организации. Книгата ни насочва към най-добрите инструменти и тактики, които следва да бъдат използвани за активно проучване на пазара, както и дава практични съвети за подобряване на ефективността на продажбите на различни стоки и услуги.
Блаунт прави интересен паралел между стремежа на съвременния човек към добра физическа форма и желанието на фирмите да увеличат своите продажби, за да обясни по-нагледно изводите, до които е достигнал. Той обяснява, че ако човек иска да свали излишните си килограми, е необходимо да приема по-малко калории и да спортува повече. Същото е и с продажбите – нужно е да се проучва активно, защото ако се отделят за това дори и само няколко часа седмично, резултатите няма да закъснеят.
Всъщност, едно от най-големите достойнства на „Фанатично проучване на пазара“ е свързано точно с това - Джеб Блаунт просто ви разкрива правилната тактика за действие, като казва съвсем точно и ясно какво трябва и какво не трябва да се прави, за да се радвате на добри резултати и да развивате успешно вашия бизнес.
Прочитайки книгата, всеки един читател ще научи също и отговорите на следните въпроси:
- Какво представлява 30-дневното правило и защо то е от решаващо значение за бизнеса ви?
- Кой е ключът към избягването на спад в продажбите?
- Какво да направите, за да привлечете повече потребители към вашите продукти?
- Как да използвате социалните мрежи пълноценно, за да увеличите продажбите?
- Каква е простата 5-степенна структура за провеждане на телефонни разговори, която ще ви помогне да сте по-ефективни в организирането на срещи и други мероприятия, полезни вашия бизнес?
- Как да удвоите броя на обратните обаждания с помощта на мощна техника за максимално оползотворяване възможностите на гласовата поща?
- Как да създадете имейли, които да продават вместо вас?
- Как да използвате ефективната система от 7 стъпки при писане на текстови съобщения, за да постигнете максимално добри бизнес резултати?