„Филип Морис България“ има нов генерален мениджър
Джордж Маргонис има 15-годишен опит във Филип Морис Интернешънъл
Джордж Маргонис поема управлението на компанията „Филип Морис България“, която повече от 10 години присъства стабилно в България със своето добре познато портфолио от международни марки, сред които Marlboro – марка номер едно по продажби в света.
Той застава начело на „Филип Морис България“ в момент, когато организацията е отличена като "Най-добър работодател за 2016 г." в България от AON и е получила в началото на 2017 г. престижния сертификат "Top Employer" от международния Top Employer Institute.
Джордж Маргонис е роден през 1976 г., завършва маркетинг и мениджмънт в Гърция и получава магистърска степен по бизнес администрация от Университета "Кингстън", Великобритания. Започва да работи в компании за бързообортни стоки и рекламни агенции, след което се присъединява към екипа на Папастратос, филиалът на Philip Morris International (PMI) в Гърция. В началото отговаря за планирането на продажбите и за няколко години той бързо напредва в своето професионално развитие, като заема ключови длъжности в отдела за продажби. През 2009 г. се мести в централата на Philip Morris International в Швейцария, където заема позицията регионален мениджър стратегии за продажбите, отговарящ за ЕС.
След завръщането си в Гърция, той напредва в кариерата и заема последователно различни ръководни длъжности в отделите по маркетинг и продажби, като групов бранд мениджър за марките на компанията и национален мениджър продажби. През 2014 г. е назначен за директор продажби и дистрибуция за Гърция, Кипър и Малта и на този пост осъществява радикално преструктуриране на дистрибуцията, което допринася съществено за добрите резултати на Philip Morris в тези държави във време на тежка икономическа криза.
Преди назначаването му за генерален мениджър за България Джордж Маргонис има ключова роля в проекта на Philip Morris International в Гърция за стартирането на продажбите на IQOS - на най-новите революционни бездимни тютюневи изделия на компанията, наричани още и продукти с намален риск (RRPs – Reduced Risk Products), които са с потенциал да намалят индивидуалния риск, както и вредата за населението, в сравнение с пушенето на традиционни цигари.