GAP обмисля да затваря част от магазините си в Европа
Gap Inc обмисля да затвори магазини в някои европейски страни, тъй като търговецът на дрехи се стреми да спести пари, докато се справя със спада на продажбите, причинен от пандемията на COVID-19 и конкуренцията на компаниите от сектора на бързата мода.
Базираната в Сан Франциско компания, която има 129 магазина с марка Gap в Европа в края на юли, заяви, че се проучват възможностите, включително затваряне на обекти в Обединеното кралство, Франция, Ирландия и Италия до средата на 2021 г.
Този ход идва, когато Gap се бори със своя демоде стил, което тласна купувачите към марки за облекло като Zara и H&M. Кризата с коронавируса усложни проблемите, като задуши продажбите.
Въпреки това, онлайн продажбите на марките Old Navy и Athleta на Gap Inc са нараснали от началото на пандемията.
Части от европейския бизнес на Gap могат да бъдат прехвърлени на трети страни по модел на партньорство, казаха от компанията.