Новият флагман на Huawei чупи рекорди по продажби в Европа
Статистиката отразява регионите на Централна и Източна Европа и Скандинавия
~ 1 мин.
30 дни след световната премиера на P20 и P20 Pro на 27 март в Париж китайската компания Huawei се похвали с огромен ръст в продажбите на своите нови смартфони в Европа. По всичко личи, че това ще е най-успешният модел от P серията на производителя.
Само за 4 седмици новият P20 Pro е регистрирал 316% повече продажби в Западна Европа, отколкото успя да постигне предходният флагман P10 Plus. По информация на компанията новото устройство се представя най-добре в Германия, Франция и Великобритания.
Успешно е и представянето му в Централна и Източна Европа (ЦИЕ) и Скандинавските страни, изтъкват още от Huawei в прессъобщение до медиите. В тези региони общо продажбите са надхвърлили 100 000 броя. В тази част от Стария континент най-голям обем е реализиран в Полша, Норвегия, Швеция и Австрия.
Общо за ЦИЕ и Скандинавия продажбите на P20 Pro са 17 пъти повече от продажбите на P10 Plus.
В страните от Централна и Източна Европа попада и България. Тук продажбата на Huawei P20 стартираха на 10 април, а на P20 Pro – на 23 април.
Данните идват да покажат нарастващото търсене на смартфони Huawei от премиум сегмента. Те идват на фона на все по-честите сигнали за забавяне на мобилния пазар в глобален мащаб.
Huawei P20 Pro и P20 бяха обявени заедно в Париж, като P20 Pro е първият смартфон с тройна Leica камера. От китайския производител се хвалят, че в момента новите им смартфони оглавяват класацията на престижната бенчмарк лаборатория DxOMark и са определени като първите мобилни устройства, постигнали трицифрен резултат за качество на камерата.