Индийският партньор на Zara открива своя по-евтина модна верига
Trent се надява да стане третият най-предпочитан бранд в Азия
~ 1 мин.
Индийският партньор на Inditex, който управлява магазините на Zara в Индия - Tata Group, изгражда собствена модна верига, но на двойно по-ниски цени от тези на Zara, съобщава Bloomberg.
Подразделението на компанията Trent създава своя местна верига за доставки, която ще дава възможност на клинетите да получават дрехите, които желаят, само за 12 дни - моделът, който превърна Inditex в империя за 90 млрд. долара. Собственикът за Zara е известен със своята способност да превръща скиците от чертожната дъска в дрехи, които стигат до магазините само за няколко седмици.
Trent планира да открие по 40 търговски обекта от своята водеща верига Westside всяка година и още стотици от по-масовата Zudio, където няма стока на цена по-висока от 15 долара. Целевата аудитория на компанията са хора, които се интересуват от мода, но са с ниски доходи и нямат възможност да си купуват дрехите на Zara.
"Средната класа се разраства, доходите се увеличават, а индийците пътуват повече и изкарват повече пари, които да харчат. Моделът, който изградихме, работи много добре и трябва да го развием", коментира президентът на Tata Ноел Тата.
Компанията Trent, която е основана през 1998 г. и е част от оцененият на 111 млн. долара конгломерат Tata, се надява да стане третият най-предпочитан бранд в Азия, както Zara на запад. Но за тази цел ще трябва да пребори конкуренцията на местни марки и онлайн магазини.
Подразделението на компанията Trent създава своя местна верига за доставки, която ще дава възможност на клинетите да получават дрехите, които желаят, само за 12 дни - моделът, който превърна Inditex в империя за 90 млрд. долара. Собственикът за Zara е известен със своята способност да превръща скиците от чертожната дъска в дрехи, които стигат до магазините само за няколко седмици.
Trent планира да открие по 40 търговски обекта от своята водеща верига Westside всяка година и още стотици от по-масовата Zudio, където няма стока на цена по-висока от 15 долара. Целевата аудитория на компанията са хора, които се интересуват от мода, но са с ниски доходи и нямат възможност да си купуват дрехите на Zara.
"Средната класа се разраства, доходите се увеличават, а индийците пътуват повече и изкарват повече пари, които да харчат. Моделът, който изградихме, работи много добре и трябва да го развием", коментира президентът на Tata Ноел Тата.
Компанията Trent, която е основана през 1998 г. и е част от оцененият на 111 млн. долара конгломерат Tata, се надява да стане третият най-предпочитан бранд в Азия, както Zara на запад. Но за тази цел ще трябва да пребори конкуренцията на местни марки и онлайн магазини.