InterContinental Sofia посреща гости при завишени мерки за сигурност
От 15 юни хотелът ще прилага обновените международни стандарти за хигиена на бранда и инициативата IHG Clean Promise
Най-успешният петзвезден хотел в столицата - InterContinental® Sofia, отново отвори врати за своите гости. Наред с приспособяването към новата реалност в туризма и пътуванията, хотелът обогатява преживяването на гостите като надгражда концепцията за чистота и осигурява максимално спокойствие и сигурност по време на престоя.
Като част от една от водещите вериги хотели в света - InterContinental® Hotels Group (IHG®), InterContinental® Sofia използва доказани методи за почистване, в партньорство с международни водещи компании в сферата на чистотата и здравеопазването - Cleveland Clinic, Ecolab и Diversey. Заедно с подсилените мерки за безопасност, хотелът въвежда и инициативата IHG Clean Promise, като предоставя на гостите и служителите си необходимите увереност и сигурност.
InterContinental® Sofia и IHG Way of Clean
Въведена през 2015, програмата IHG Way of Clean е развита съвместно с Ecolab и Diversey, а в момента е разширена с нови практики във връзка с разпространението на COVID-19. Тези мерки следват препоръките на Световната здравна организация, Центровете за контрол и превенция, и разпоредбите на правителствата на местно ниво в различните държави.
В InterContinental Sofia IHG Way of Clean включва дълбоко почистване с висок клас дезинфектанти, както и повишени мерки за превенция във всяка зона от хотела, включително:
- Рецепция: Минимален контакт със служителите при регистрация и напускане, безконтактни плащания, протектори, диспенсери с дезинфектант, минимална употреба на хартия;
- Стаи за гости: Повишена дезинфекция на предмети (напр. чаши, дистанционни), намаляване до минимум на декорацията и информацията на хартиени носители (брошури, списания), използване на нови технологии за хотелско домакинство и румсървис;
- Общи части и помещения: Допълнително дълбоко почистване на общи зони/често докосвани предмети, правила за социална дистанция, информационни табла, намален капацитет на асансьорите и общите помещения;
- Храни и напитки: Нови стандарти и практики за хранене на територията на хотела, организиране на мероприятия, румсървис.
Грижа за здравето и IHG Clean Promise
Осигуряването на здравословна и безопасна среда за гостите и служителите винаги е било и остава основен приоритет за InterContinental® Sofia”, споделя генералният мениджър на хотела, г-н Анджело Зукала. “Практиките, които установихме във връзка с връщането към нормален работен процес и осигуряване защита за гостите и служителите, включват поставяне на информационни табла и знаци за социална дистанция, осигуряване на защитни средства, специални обучения и инструктаж за екипа, осигуряване на индивидуални пакети за хранене “Grab and Go” за всеки гост, поставяне на дезинфектанти и дезинфекциращи кърпички в стаите и общите помещения. Наред с тези мерки, въведохме и инициативата IHG Clean Promise, като по този начин уверяваме гостите, че тяхната стая ще бъде почистена съгласно най-високите стандарти за чистота”, допълва г-н Зукала.
Срещи и мероприятия
Максимална сигурност и комфорт са осигурени и при провеждането на събития на територията на InterContinental® Sofia. Floret Restaurant and Bar ще работи при спазена необходимата дистанция между масите, защитни табла и менюта, които ще се почистват след всеки гост. Организирането на срещи и мероприятия ще следва новите изисквания за капацитет на залите, като се въвеждат специални процедури за сервиране на кафе-паузи, бюфетни и сет менюта, при спазване на всички хигиенни мерки, и едновременно с това поддържане на петзвездното качество на услугите. Хотелът ще продължава да предоставя на своите гости незабравимото луксозно изживяване на InterContinental®, съчетано с уникалните местни традиции в кулинарията и гостоприемството.