Рекордни резултати се постигат с квалифициран екип
България става все по-разпознаваема и предпочитана дестинация сред чуждестранните туристи
Анджело Зукала, генералen мениджър на InterContinental Sofia:
Рекордните резултати на InterContinental Sofia се дължат на високо квалифицирания екип на хотела, споделя генералният мениджър Анджело Зукала. Вече близо две години InterContinental Sofia е утвърден лидер на българския пазар при петзвездните хотели и емблема на съвременния лукс в столицата.
През изминалата година хотелът спечели три престижни награди от международни конкурси за хотелиерство: Водещ нов хотел в Европа, Водещ хотел в България и Най-добър луксозен бизнес хотел в Източна Европа. Наред с това, InterContinental Sofia е носител и на редица призове в мащабната международна верига, включително Най-добър нов хотел на IHG® за Южна Европа, а отзивите от гостите потвърждават невероятните резултати, постигнати за рекордно краткия период от време.
Мениджърският състав, а и цялата верига IHG®, влагат значителен ресурс в развитието на персонала и това се отразява на неговата удовлетвореност и баланс между работа и свободно време. Постиженията на хотела в това отношение показват двете проучвания за удовлетвореност на служителите – Colleague Heartbeat, проведени през 2019, със среден резултат над 90% за всички отдели.
За пътя към успеха, приоритетите на InterContinental Sofia за 2020 г. и визията за развитието на туристическия бизнес в България, разговаряме с г-н Зукала.
- Г-н Зукала, как ще продължите успешната линия в работата на InterContinental Sofia през 2020 г.?
- Ние продължаваме да инвестираме в развитието на нашите служители, защото те са основният фактор за впечатляващите резултати, които постигнахме за първите две години работа. Високите стандарти на предоставяните услуги и грижата за гостите са от изключително значение за InterContinental®, а и за нас като единствен представител на бранда в България, затова професионалната квалификация на персонала е едно от основните пера в нашата политика. Продължаваме с обученията на отделите в България и в чужбина, провеждаме регулярни срещи с ръководителите за повишаване ефективността на работа и стимулиране на личното развитие. В допълнение, организираме ежеседмични срещи с генералния мениджър за дискусия на текущи въпроси и идеи, както и разнообразни спортни и развлекателни активности, по инициатива на Екипа за социални дейности на хотела.
- Как ще се развие хотелиерството в страната през 2020?
- България има изключително голям потенциал за развитието на туризма и хотелиерския бизнес. Не случайно все повече утвърдени международни брандове навлизат в София и страната. България става все по-разпознаваема и предпочитана дестинация сред чуждестранните туристи и тази тенденция ще се засилва през 2020. За това спомага природното и културно разнообразие, нивото на предлаганите услуги от българските хотели, както и многобройните опции за настаняване. Очакваме дигитализацията да продължава да създава нови динамики в хотелиерството, с което ще се подобрява скоростта и качеството на предлаганите услуги, ще се засилва връзката между гостите и местата за настаняване. Много от хотелите в България вече работят с мобилни приложения и интерактивна телевизия, позволяващи резервации, поръчка на румсървис, оценка на престоя, и други. Така постепенно ще бъдат изместени конвенционалните методи за осъществяване на тези услуги.
- Как откриването на двата нови петзвездни хотела в София ще измени картината на пазара?
- Разрастването на пазара на петзвездните хотели в България със сигурност ще има положителен ефект за развитието на бизнеса в страната. Повечето възможности за петзвезден престой в столицата ще засилят интереса към дестинацията и ще увеличат потока на чуждестранни туристи. Освен това, добрата конкуренция винаги е стимул към усъвършенстване. Ето защо ние приветстваме откриването на двата нови хотела в София. И все пак, на този етап InterContinental® Sofia остава единствен представител на международен луксозен бранд в столицата, което води след себе си и голяма отговорност при определяне развитието на луксозния сегмент.
InterContinental Sofia e част от InterContinental Hotels Group (IHG®) – водеща компания в хотелиерската индустрия, с повече от 400 000 служители в над 100 страни. В момента IHG® има 5795 действащи хотела в световен мащаб и 1941 в процес на изграждане.