Kaufland пусна каси на самообслужване
Новата система за пазаруване предстои да бъде разширена до края на годината
Търговската верига Kaufland започва въвеждането на каси на самообслужване в магазините си в България. Първият обект, в който вече функционира новата система за пазаруване, е в столичния квартал „Банишора“. Предстои самообслужването да бъде внедрено и в други, по-големи градове в страната.
Автоматичните каси предлагат на клиентите възможност сами да сканират, опаковат и плащат за своите покупки – с карта или в брой.
Преимуществата на новата система са възможността клиентът сам да проследява сметката си, бързината при пазаруване, личното пространство и по-добрата дистанция, изтъкват от веригата.
За да се ориентират в пазаруването на подобна каса, мониторите пред клиентите показват подробни указания и всяка стъпка, която трябва да изпълнят. С едно натискане на монитора може да се заяви и нужда от съдействие от персонала, който е на разположение. Връщането на продукти също е възможно, стига да е съхранена касовата бележка.
От Kaufland съобщават, че това е първата крачка от по-мащабно нововъведение, което компанията планира да осъществи в рамките на годината. Касите на самообслужване допълват броя на стандартните места за плащане в магазините и така се увеличава общия брой устройства за обслужване на клиенти.
През последната година сме повече от всякога досега чувствителни за начина, по който пазаруваме. Системите за самообслужване са съобразени със съвременното поведение на клиентите и са създадени, за да улеснят процеса на пазаруване“, коментира Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.
Припомняме, че подобни практики вече въведоха други големи вериги в София - Billa, T MARKET и "Промаркет".