Kaufland отвори първия си магазин с изцяло нова концепция
В новия хипермаркет има и витрина „To go”
Kaufland отвори първия
си магазин с изцяло нова концепция във Варна. Това е четвъртият обект на
компанията в морската ни столица и се намира на бул. „Осми приморски полк“, в
близост до стадион „Варна“.
От компанията съобщават, че това е най-модерният им хипермаркет в страната. Той е изграден с акцент върху улеснението при пазаруване и в него са внедрени редица нововъведения в дизайна и новаторски функционални решения.
Стоките в хипермаркета са подредени по по-прегледен начин, който изцяло кореспондира с освежената визия на марката. Артикулите са обозначени със специални знаци, а всяка стокова група е с различен цвят и икона. Цветовите кодове и символите кореспондират с визуалната идентичност на представянето на седмичните промоции в брошурата.
Сред нововъведенията са и премахнатите прегради между основните коридори, което на клиентите да пазаруват бързо, без да се налага да обикалят целия магазин. За клиентите със забързано ежедневие вновия хипермаркет има пекарна и витрина „To go”, разположени така, че да се стига бързо до касите.
Kaufland е изградил хипермаркета с грижа към природата като са внедрени редица подобрения за подобряване на енергийната ефективност и намаляването на вредните емисии. Разположен на 3 815 м2 търговска площ, хипермаркетът разполага с 249 паркоместа.
„Лесното ориентиране, бързината на пазаруване и уютната атмосфера в хипермаркета бяха водещи при проектирането и строежа. Клиентите трябва бързо да намират необходимите им стоки и да се чувстват комфортно по време на пазаруване“, коментира Димитър Спасов, председател на Управителния съвет на "Кауфланд България" ЕООД енд Ко КД.
С откриването на обекта във Варна, хипермаркетите Kaufland в България са 58.