Кауфланд отвори първия си модернизиран през 2018 г. хипермаркет в София
Инвестицията в него е над 7 млн. лв.
Кауфланд България отвори първия си модернизиран за тази година хипермаркет в София, в който компанията е инвестирала над 7 млн. лв. Магазинът се намира в столичния квартал "Дружба" с близо 3800 кв. м. търговска площ и близо 7000 кв. м. паркинг места. Направени и са допълнителни паркоместа за майки с колички.
Обновяването на хипермаркетите е част от стратегията на компанията да превърне пазаруването в приятно изживяване, създавайки максимален комфорт на потребителите от паркинга до информационния пункт и касата.
Обновеният филиал предлага над 400 артикула повече в сравнение с асортимента преди обновяването на обекта. Основният акцент в новата концепция е по-големият простор и по-бързият достъп до касите от всяка точка на хипермаркета. Специално разработена навигационна система улеснява пътя на потребителя до желаните продукти по лесен и интуитивен начин.
Всяка група продукти в магазина е обозначена със специално цветови кодове и икони. За улеснението на клиентите, ориентирани към вегетарианската, веганска и био храна, храните са изнесени непосредствено до секцията за плодове и зеленчуци, в близост до входа на хипермаркета.
За да бъде пазаруването още по-лесно и удобно за клиентите, Кауфланд България е осигурила в магазина безплатен безжичен интернет, гримьорна, пунктове за грижа за бебета, кът за почивка, както и различни размери колички за пазаруване, според необходимостта на клиента.
Компанията въвежда от тази година допълнителен постоянен мониторинг и оптимизация на енергопотреблението. Цялото осветление в хипермаркета е с енергоефективна LED технология. Въведени са методи за намаляване потреблението на хартия и ползването на електронни табели и етикети в секцията за плодове и зеленчуци. Внедрена е и система за комбинирано отопление и охлаждане и модерна енергийноефективна хладилна инсталация.