Lidl стъпва в още два български града през 2019 г.
Компанията отчита 39% ръст в продажбите на текстил през последните 3 години
~ 1 мин.
Германската верига Lidl обяви, че ще открие обекти в още два града в страната през 2019 г – Поморие и Царево. Това означава минимум 200 нови работни места, поясни пред Economic.bg главният изпълнителен директор на Lidl България Милена Драгийска.
„През 2019 г. предстои откриването на още 5-6 нови магазини, с което Lidl ще разшири портфолиото си с още два града в страната“, коментира Драгийска и допълни, че от компанията планират лансирането на нова кампания с фокус качество. „Строителството на Сточна гара също е знаков обект в столицата като София продължава да ни занимава. Оглеждаме възможности за развитие и в други градове“, уточни Милена Драгийска.
Компанията отчита 39% ръст в продажбите на текстил за последните 3 години. На събитие в четвъртък от веригата представиха пред медии седем текстилни марки, които се предлагат за потребителите в обектите на Lidl.
„Нашите собствени марки текстил се отличават с отлично качество, добра цена, богато разнообразие и са изцяло в духа на актуалните модни тенденции. Да не забравяме и факта, че хората ги намират по бърз и ефективен начин – докато правят ежедневното си или седмично пазаруване“, коментира Милена Драгийска.