Марките на „Пикадили” – на търг за 1,69 млн. лв.
Наеми за 150 хил. лв. не са плащани за обект от веригата
Търговските марки на веригата „Пикадили” се продават на търг от съдия-изпълнител.
Началната цена за „Пикадили”, марките „Пикадили Express” и „Пикадили Daily” е 1,69 млн. лв. с ДДС, като брандовете и оборудване за магазина на веригата на столичния бул. „Христо Ботев” ще се продават на търг на 26 февруари. Оборудването от магазина е с начална цена 32 700 лв.
И двата февруарски търга са за дълг към инвеститора в недвижими имоти „Силвер Кон”, който е спечелил дело за неплащани над година и половина наеми за обекта в размер на 150 хил. лв.
Справка на сайта на Софийския градски съд показва, че над 10 компании са поискали откриване на производство по несъстоятелност на „Пикадили”.
„Водим разговори с всички доставчици и на всички ще бъде платено”, заяви Таня Косева-Бошова, управител на „Пикадили”.
След неуспешното обединение с „Карфур”, „Пикадили” предприе нова стратегия. Компанията затвори част от магазините си, но тези, които останаха, са сравнително добре заредени. Доставката на стоки минава през отделен търговец – компанията „Селект трейд”, която в обекта на веригата в „Софарма Бизнес Тауърс” извършва и крайните продажби на клиенти.