My Generali вече предлага сключване на автомобилен асистанс изцяло онлайн
Платформата на „Дженерали Застраховане“ добави две нови дигитални услуги към инструментариума
Платформата My Generali разширява гамата от предлагани изцяло онлайн продукти с две нови предложения – „Автомобилен асистанс за България“ и „Автомобилен асистанс за Европа“. Клиентите на „Дженерали Застраховане“ АД ще могат да закупят двете застраховки изцяло дигитално, само с няколко клика.
Клиентите, които нямат регистрация в My Generali, ще могат да се възползват от тази опция като „гост“. Тези, които вече са регистрирани, ще могат не само да сключат застраховките, но и да ги подновяват онлайн през платформата.
Също така потребителите вече ще могат да добавят застраховка „Злополука на лица в превозни средства“ при сключване и подновяване на „Гражданска отговорност“.
„Дженерали Застраховане“ пусна онлайн платформата и приложението My Generali през 2021 г. като важна стъпка от дигитализирането на услугите на компанията.
През My Generali изцяло онлайн могат да се плащат вноски, да се сключват и да се подновяват полици. Регистрираните потребители могат и да завеждат щети дистанционно по застраховки „Каско на МПС“, „Домашно имущество – индивидуално“, пакетна застраховка „Дом“, медицинска застраховка „Закрила“ и Застрахователен здравен пакет Health Line. В профила си в My Generali клиентите също така имат достъп до дигитален вариант на здравната си карта.
Приложението My Generali е достъпно за клиентите на „Дженерали Застраховане“, които успешно са се регистрирали. То е напълно безплатно и е достъпно за Android и iOS устройства.