„Нестле“ продължава да роботизира фабриката си в София
Компанията обяви инвестиция за 22 млн. лв.
Хранително-вкусовата компания „Нестле България“ обяви плановете си за нова инвестиция във фабриката си в София. Дружеството планира да вложи 22 млн. лв. в разширяване на автоматизацията в производствения процес на нови продукти. Миналата година компанията инвестира други 23 млн. лв. отново в роботизиране на процесите си.
„Нестле“ отчете спад от 1.1% в приходите от продажби за изминалата година до общо 266 млн. лв. Спадът е ограничен от ръст в продажбите в категориите "Храни за домашни любимци" и "Кулинарни продукти", както и от значителен ръст в електронната търговия.
Горди сме, че през 2020 г. „Нестле България“ успя да затвърди позицията си на пазарен лидер“, обяви изпълнителният директор Петър Стоилов.
За първото тримесечие на 2021 г. пък е отчетен 4.3% ръст на приходите от продажби до 60 млн. лв.
Компанията отчита и 31% спад на генерираните въглеродни емисии и 15% при консумацията на вода за 2020-а година. За настоящата година амбицията на „Нестле България“ е да намали разхода на вода с допълнителни 4% и да достигне 100% зелено електричество във всички свои помещения в България.