Новата концесионна такса е пречка пред бизнеса с минерална вода

Проблемите, които трябва да бъдат решение, се повдигнаха на дискусията

Светослав Атанасов, изпълнителен директор на \"Кока-Кола Хеленик\":

Новата концесионна такса е пречка пред бизнеса с минерална вода
~ 3 мин.
Автор: Александра Сотирова-Делчева Александра Сотирова-Делчева

Светослав Атанасов е изпълнителен директор на "Кока-Кола Хеленик ботълинг къмпани България". Компанията има три завода за бутилиране, един от които бутилира минералната вода „Банкя“. Г-н Атанасов бе един от участниците в дискусията „Прозрачност и ефективност на концесиите”, част от кампанията „Бизнес на светло”. В новия Закон за концесиите обаче секторът на минералните води се оказва най-потърпевш. В тази връзка зададохме въпросите си към него, за да разберем какви са пречките пред бранша и какви промени се очаква от държавата.

Следете новините на Economic.bg през останалите социални канали на медията:  Facebook  /  LinkedIn  /   Instagram  /  Twitter  /  Threads