OMV променя фокуса си и се ребрандира
Австрийската компания се насочва към устойчивата енергия и електрическата мобилност
Австрийската енергийна група OMV, която е представена с верига бензиностанции в България, се ребрандира. Компанията променя корпоративната си идентичност на всички пазари, на които оперира, а причината е промяната на стратегическия си фокус – към устойчивата енергия, устойчивата мобилност и устойчивият начин на живот.
Процесът по ребрандиране ще обхване пазарите в България, Австрия, Румъния, Унгария, Словакия, Чехия и Сърбия и ще продължи 3 години.
Освен 1000 бензиностанции, които обслужват повече от 650 000 клиенти всеки ден, обновената бранд идентичност ще обхване и бързо разрастващата се мрежа от зарядни станции eMotion за електрически превозни средства. Приблизително 1.5 милиона бизнес карти ще бъдат актуализирани в следващите 3 години.
Новата ни бранд идентичност и мотото Forward for Good отразяват стратегията на компанията, пътя на трансформация и нагласата ни към бъдещето“, заяви Ангел Тухов, управител и мениджър „Верига бензиностанции“ на OMV България.
Сегашната визуална идентичност на компанията датира от 1995 г., когато брандът е фокусиран изцяло върху изкопаемите горива.
Основният елемент в новия дизайн е символ, който представя посоката на OMV като интегриран бизнес в сферата на химикалите, горивата и енергията, основан на принципа за устойчивост и кръговата икономика. Новият визуален символ олицетворява непрекъснато движение и прогрес, надгражда успешното минало и чертае пътя към утрешния ден. Цветовете на новия дизайн препращат към произхода и историята на бранда. В същото време, адаптирането на основната цветова палитра поставя по-ясни акценти и предлага надеждна, модерна основа за комуникация в дигиталната среда с перспектива за устойчивост в бъдещето.