Основателят на Netflix определи „хоум офиса“ като напълно неефективен
През първите шест месеца на годината компанията спечели още 26 милиона платени абонати
Докато мнозина обявиха за изключително ефективна дистанционната работа, с която трябваше да свикне бизнесът по света заради противоепидемичните мерки, наложени с цел спиране на разпространението на коронавируса, основателят на Netflix Рийд Хейстингс определи „хоум офиса“ като неефективен.
Още през март Netflix затвори офиса си в Холивуд заради служител, който даде положителна проба за коронавирус. Така компанията се присъедини към редица технологични гиганти като Facebook, Google и Twitter, които оставиха служителите си да работят от домовете си.
В интервю за The Wall Street Journal, попитан дали е видял някакви ползи от това служителите да работят от вкъщи, основателят на стрийминг компанията за филми и сериали, каза:
Не! Не виждам никакви позитиви. Невъзможността да се съберат хората, особено в международен план, е чист негатив.“
Докато някои компании, като Twitter, планират да преминат към изцяло дистанционна форма на работа дори и след разработването на ваксина срещу Covid-19, Хейстингс заяви, че Netflix няма да го направи. Вместо това той очаква много организиции пристъпят към модел, при който да позволят на служителите си да са в офиса четири дни в седмицата и един да работят от вкъщи.
Въпреки възгледите на Хейстингс, Netflix се възползва доста от хората, които прекарват повече време у дома. През първите шест месеца на годината платформата си спечели още 26 милиона платени абонати, като през второто тримесечие приходите се увеличиха с 25% до 6.15 млрд. долара.