От днес чекирането на Ryanair е с нови правила
Пътниците, които пристигат на летището, без да са регистрирани онлайн, трябва да заплатят такса от 55 паунда или 55 евро
~ 1 мин.
Милиони пътници, резервирали полети на Ryanair от днес нататък, са предупредени, че могат да се чекират само 48 часа преди заминаването.
Ирландската авиокомпания, която е най-големият бюджетен превозвач в Европа, прави живота по-труден за пътниците, които решат да не плащат допълнително за разпределени места, пише "Индипендънт".
Пътниците, които пристигат на летището, без да са регистрирани онлайн, трябва да заплатят такса от 55 паунда в Обединеното кралство или 55 евро (48 паунда) другаде.
Допреди две години пътниците можеха да се регистрират онлайн до една седмица преди заминаването.
През 2016 г. Ryanair намали прозореца за чекиране само на четири дни преди полета, заявявайки, че този ход е в отговор на "обширната обратна връзка с клиентите".
От май 2017 г. авиокомпанията е изправена пред многократни критики за това, че пътниците, които пътуват заедно, трябва да седят далеч един от друг в самолета.
Авиокомпанията отговори така на тези обвинения: "Ние сме много щастливи да улесним всеки клиент, който иска безплатно да запази място, но също така ще направим всичко възможно, за да улесним клиентите, които желаят да платят за резервирана седалка".
Като алтернатива, пътниците могат да платят такса - обикновено 4 паунда на човек за полет - за запазени места, и да се чекират до два месеца преди заминаването.
Ирландската авиокомпания, която е най-големият бюджетен превозвач в Европа, прави живота по-труден за пътниците, които решат да не плащат допълнително за разпределени места, пише "Индипендънт".
Пътниците, които пристигат на летището, без да са регистрирани онлайн, трябва да заплатят такса от 55 паунда в Обединеното кралство или 55 евро (48 паунда) другаде.
Допреди две години пътниците можеха да се регистрират онлайн до една седмица преди заминаването.
През 2016 г. Ryanair намали прозореца за чекиране само на четири дни преди полета, заявявайки, че този ход е в отговор на "обширната обратна връзка с клиентите".
От май 2017 г. авиокомпанията е изправена пред многократни критики за това, че пътниците, които пътуват заедно, трябва да седят далеч един от друг в самолета.
Авиокомпанията отговори така на тези обвинения: "Ние сме много щастливи да улесним всеки клиент, който иска безплатно да запази място, но също така ще направим всичко възможно, за да улесним клиентите, които желаят да платят за резервирана седалка".
Като алтернатива, пътниците могат да платят такса - обикновено 4 паунда на човек за полет - за запазени места, и да се чекират до два месеца преди заминаването.
Промяната се отнася както за съществуващи, така и за нови резервации.