Payhawk и иновациите в управлението на бизнес разходите
Софтуерът на първия български „еднорог“ премахва досадната административна работа и дава повече контрол върху плащанията с фирмени карти
Мислите ли, че бихте могли да предвидите какви ще са личните Ви финансови нужди в бъдеще, ако не знаете колко харчите днес? Краткият отговор е: Не.
Същата е ситуацията и при корпоративното управление, където само с ефективен контрол на бизнес разходите може да се подобри финансовото управление на всяка компания. Той трябва да гарантира, че разходите могат да се проследяват на момента, да позволява алокиране на средства както на ниво служители, така и на екипи, и да дава възможност за мигновена реакция при одобрение или отхвърляне на разходи. А накрая всички платформи да показват едни и същи, коректни данни.
Всички бизнес разходи на едно място
Софтуерът и корпоративните карти на Payhawk, първият български „еднорог“ – или стартираща компания, оценена на над 1 млрд. долара, предлагат точно такова решение. От командировъчните до маркетинговите бюджети – може да управлявате всичките си бизнес разходи от едно място. Независимо дали сте финансов директор, счетоводител или изпълнителен директор, винаги имате контрол върху средствата, които фирмата харчи в реално време. Иновативното решение на Payhawk вече е доказало качествата си на 32 пазара по целия свят.
Край на излишните административни задачи
Един от основните проблеми при управлението на бизнес разходите е ежемесечното въвеждане на счетоводни данни от различни фактури и касови бележки. Това може да отнеме цели дни от работата на един финансов отдел. А всичко може да бъде много по-лесно с мобилното приложение на Payhawk.
Всяка касова бележка или фактура, платена с Payhawk карта, просто се снима, а иновативната технология за оптично разпознаване (OCR) автоматично ще въведе необходимата информация. След това данните отиват директно в счетоводната система, разпределени по сметки и пера. И всичко това за секунди.
След всички тези спестени усилия за коректно въвеждане на данни и осчетоводяване, финансовият екип единствено трябва да се погрижи за съхранението на хартиените документи, както изисква българското законодателство.
Смарт карти за повече контрол
Ако все още не използвате корпоративни карти за разходите и покупките на вашата компания, сега ще разберете защо все повече успешни компании го правят.
В зависимост от месечните планове, Payhawk дава възможност да получите с един клик до 200 смарт бизнес карти VISA Platinum, а чрез интуитивния софтуер да дефинирате отдели, екипи и служители, и да контролирате сумите, с които те разполагат.
Посоченият от вас администратор може да определи лимити на всяка транзакция, включително и да зададе дневни лимити. Така служителите харчат за фирмените разходи не лични, а фирмени средства, а контролът винаги е в мениджмънта.
Какви са възможностите на софтуера на Payhawk?
- Да определяте лимити по картите за отделни служители или групи;
- Да видите кой е използвал картата си и колко е похарчил (по лица, екипи и организации);
- Да преглеждате транзакции, включително касови бележки и фактури, за да се уверите, че всички покупки са законни;
- Да задавате правила, така че да знаете кога даден служител е надхвърлил разходите си за определена категория продукти или услуги;
- Да създавате автоматични процеси за одобрение на заявки за средства по карти.
- А служителите могат с един клик да изпращат заявки за допълнителни средства по техните карти, което спестява време и усилия на всички замесени.
Payhawk e изключителна система за контрол на бизнес разходите, която дава възможност на финансовите екипи на фирмата да се съсредоточат върху стратегическото развитие на компанията, а служителите ви да обслужват спокойно фирмените разходи.
Материалът е подготвен със съдействието на Payhawk.