Продажбите на приложения са нараснали с $20 млн. през 2017 г.
Най-много са нараснали харчовете за апликации, различни от игри
~ 1 мин.
С 12.3% са се увеличили глобалните разходи за покупки в приложения, абонаменти и премиум апликации на годишна база. Това сочат данните на Sensor Tower за периода от 25 декември 2016 г. до 25 декември 2017 г., през който потребителите на App Store и Google Play общо са похарчили 196 млн. долара. Това е ръст от над 20 млн. долара спрямо година по-рано, когато разходите за и в приложения са били в размер на 174 млн. долара.
Според данните най-много са нараснали харчовете за приложения, различни от игри. От фигурата по-долу става ясно, че разходите за тях са се повишили с 14 млн. долара – от 24 на 38 млн. долара през 2017 г.
Разходите са мобилни игри също са се повишили От 150 млн. долара през 2016 г. те са скочили на 158 млн. долара през 2017 г. Разликата обаче е по-малко от другия тип приложения и е само в рамките на 8 млн. доалара.
По отношение на категориите – най-стабилен ръст бележи развлекателният жанр. Само по време на празниците потребителите са похарчили с 98% повече спрямо същия период година по-рано. За такива приложения са били похарчени около 9.5 млн. долара, като сред най-популярните са Netflix и HBO NOW.
Прогнозата е, че разходите в приложения ще продължат да растат с всяка следваща година. Причината е, че потребителите търсят все повече възможности да използват новите си устройства и също така са склонни да инвестират в подаръчни карти (gift cards) в магазините за приложения.