Пощенска банка откри дигитални зони за експресно банкиране
Те са поставени в 31 клона в 15 града и спестяват такси
Посещението в банка е едно от тези неща, за които времето все не ни стига и често оставяме за последния момент. За клиентите на Пощенска банка, това не е повод за притеснение вече. Те могат да изтеглят пари от своя карта или сметка, да направят превод към друг получател, дори и в друга банка, да погасят задължения или да платят битовите си сметки и всичко това без чакане, без опашки и с по-ниски такси.
С новите модерни дигитални зони за експресно банкиране клиентите на Пощенска банка разширяват собствената си зона на комфорт. Те са достъпни в 31 клона на банката в 15 града в цялата страна. Допълнителен бонус е фактът, че използвайки ги, клиентите спестяват – таксите могат да бъдат с до 60% по-ниски в сравнение със същите в банков клон.
Дигиталните зони за експресно банкиране са оборудвани със специализирани устройства с модерен дизайн и много функционалности. Имат интуитивна навигация и използването им е лесно и удобно, като не е необходимо клиентите да имат онлайн банкиране. Единственото, от което се нуждаят, е активна банкова карта, която служи за идентификация и която вече може да се използва и безконтактно като само се доближи до четеца за карти.
В дигиталните зони на Пощенска банка може да се извършват лесно, бързо, сигурно и безконтактно най-често използваните услуги в един банков клон:
- Да се внасят или теглят пари, не само от карти, но и от сметки в банката;
- Да се нареждат преводи в лева в банката или към други български банки от всички свои сметки в Пощенска банка;
- Да се извършват справки за всички продукти в Пощенска банка или да се разпечатва* извлечение по сметка или кредитна карта;
- Да се подаде заявление за кредитен продукт - избира се вида на желаната кредитна карта или сума и срок на кредита и се потвърждават данните. Пощенска банка ще обработи получената заявка и ще се свърже с кредитоискателите максимално бързо;
- Да се погасяват задължения по кредитни карти, издадени от Пощенска банка - както свои задължения, така и задължения на друго лице по кредитна карта, издадена от Банката;
- Да се плащаме битови сметки от своя карта - необходимо е единствено да се избере от меню „Плащане на сметки“ доставчика на комунална услуга и да се въведе абонатния номер при него. След успешно плащане от устройството ще получим бележка за платената сума;
- Да се получат парични преводи от Western Union - необходимо е единствено да се разполага с активна дебитна карта, 10 цифрен MTCN код, сумата и валутата на превода.
Бизнес клиентите на Пощенска банка могат също да използват от новите дигитални зони за самообслужване, но след като заявят регистрация в офис на банката. За клиенти на други банки са валидни само част от функционалностите, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта.
Готови ли сте за ваканция? Само проверете къде е най-удобната за вас дигитална зона за експресно банкиране на Пощенска банка и си отделете няколко минути. Допълнителна информация за Дигитални зони за експресно банкиране, включително пълен списък с локациите и работното време, функционалности, такси и комисиони можете да намерите тук. Повече информация за всички иновативни услуги на Пощенска банка можете да откриете на www.postbank.bg.
*Разпечатването на справки и/или извлечения е услуга, достъпна в част от локациите, само на устройствата от тип КИОСК.