ROCCOBAROCCO и CESARE PACIOTTI на сцената на Sofia Fashion Week SS 2018
Вечерта завърши с много стил и блясък с ревюто на мултибранда BRIDAL FASHION
Върховен лукс, екстравагантен стил, ориенталски разкош и неподправено детско щастие – бяха основните акценти в третата вечер на най-мащабното модно събитие Sofia Fashion Week SS 2018.
С колекции на гост световни изпълнители стартира модната вечер в зала EFE на хотел Маринела. Известният италиански бранд ROCCOBAROCCO за първи път представи на сцената на Sofia Fashion Week SS 2018 ексклузивната си пролетно-лятна колекция.Неповторимият стил на един от най-известните италиански дизайнери,които знае как да подчертае женствеността представи своите уникални модели в препълнената зала на хотел Маринела. Идеята на неговата колекция идва от едно мечтано пътуване в магическият ориент, създаден чрез италианския дизайн. Романтични рокли,ризи,апликации с дракони и маски от японския театър са само част от неговите модни предложения. Всеки дизайн изобразява концепцията на маестро Бароко за съвършенство,премерена екзотична съблазън и аристократичност подчинена на реалността.Цветовете които предлага за този сезон са жълто,фуксия,тюркоаз,златисто и зелено,съчетани с артистична бродерия и в унисон с към модерната метрополитна гейша,но създадени с класиката на модната къща. Роко Бароко е емблемата за луксозна италианска мода. Той е дизайнерът които твори тоалети за Лайза Минели, Клаудия Кардинале, контеса Кларета Аугуста, Урсула Андерс и др., а ревютата му се откриват и закриват от най-известните топмодели в света, като Клаудия Шифър, Наоми Кембъл, Каролина Куркова, Аня Воскресенска. Всяка година дизайнерът създава по четири колекции, винаги тематични, отличаващи се със стил и собствен почерк. Само след няколко месеца Роко Бароко ще пристигне в България, за да открие своя първи бутик у нас.
Веднага след дамският лукс на Роко Бароко, мъжката аудитория стана свидетел на най-новата колекция на изисканата марка CARDUCCI. Дизайнерът Осман Узун предложи впечатляваща колекция отличаваща се с много смели тонове, костюми и облекла от световна класа. Съвременна и същевременно автентична, Carducci въплъщава същността на италианската изработка на мъжки облекла и предлага радикално модерен подход към начина на живот. Моделите на сцената показаха костюми, сака, елеци и атрактивни аксесоари в свежи пролетни цветове-бяло, райе,турско синьо, като водещ тренд бе костюмът в три части.
Истинско оживление настана в залата, когато на сцената излязоха най-малките манекени представящи марката BAPA KIDS STORE за сезон пролет- лято 2018. Детски усмивки, професионално позиране, някои срамежливи и свенливи дефилираха пред погледите на своите майки. Сцената се превърна в детски празник - 26 момичета и момчета показаха най-новото в детската мода.
След детското вълнение, елегантният бутик ALLURE предстви най-актуалните визии за сезона, селектирани за клиенти, които знаят какво се случва в динамичния свят на модата.Черни рокли,къси панталони в комбинация със сако и нежна дантела,бяха част от акцентите в ревюто им.
Световно известната дизайнерка Нина Ноштдал отново пристигна специално в България, за да представи своята дамска и детска мода. Новата й колекция е вдъхновена от изкуството и красивата палитра от цветове. В силуетите има движение и ръчно бродирани детайли. Женствени и стилни тоалетите на Нина Ноштдал впечатляват с елентност и класа. Дизайнерката създава модели и за най-малките почитатели на модата .С ефирни рокли за принцеси и елегантни костюми за малките момченца дефилираха моделите на сцената на Sofia Fashion Week SS 2018. С детски чар и бляскав стил обраха овациите на публиката. Нина Ноштдал започва своя бизнес през 2001 година в Англия, но пътя на модата поема заради красивите дрехи, сред които израства и модните съвети на своята баба.
Специално за седмицата на модата в София пристигнаха президента и генерален дректор на Чезаре Пачоти -Marco Calcinar и Ursula Re Cecconi – мениджър продажби.
Революция на цветовете показаха в новата си колекция CESARE PACIOTTI. На сцената на Sofia Fashion Week SS 2018 освен обувки,бранда представи дрехи и аксесоари. Линията от новата им колекция е по спортна и ежедневна. Същинска революция налага марката при обувките, отпада червеният цвят от подметката и вътрешната част, който беше като запазена марка на Чезаре Пачоти. Червеното е заменено от деликатен нюанс в бежаво. Пастелните и сорбе цветове се съчетават с ярки и пъстри тонове като розово-цикламено, червено и електрическо синьо, превръщайки колекцията в елегантна и романтична. На мода излизат островърхите обувки вдъхновени от незабравимите 80-те години. В България световно известният бранд стъпва през 2008 г.,като изключителните права на марката се представляват от Юлияна Дончева, Даниела Димова и Румен Янков.
Представянето на облеклата на INSIDE US и NARCOS беше повече от впечатляващо. Двата италиански бранда представиха колекции, в които властваше черното във всякакви форми и тъкани – от памук до кожа. Лъскави, гланцирани дантели, шипове и преобладаващото лого върху всички елементи определят новата визия в мъжкото облекло. NARCOS вече са се превърнали в улична концепция, насочена към публиката, която не просто носи облекло, но иска да изследва, да е стилна и да изглежда наистина ексклузивно.
Вечерта завърши с много стил и блясък с ревюто на мултибранда BRIDAL FASHION, които представи булчински официални и абитуриентски рокли на световноизвестните модни марки – Pronovias, My Lady Haute Couture, Badgley&Mischka, Enzoani, Sherri Hill, ROCCCOBAROCCO.
Финалното дефиле откри Мисис България Вселена-Паолина Петракиева с впечатляваща рокля. Холандският бранд Modeca представи булчинската рокля в нови дизайн и цветове.Лансира съчетаването на студени нюанси,обогатени с уникална дантела изобразяваща клонки от магнолии и момина сълза. Официалните тоалети на Pronovias и Sherri Hill се отличиха със златисти,светлосини и черни цветове,подсилени чрез блясъка на финни кристали и пайети.
BRIDAL FASHION дълги години облича светските дами на България, представителката на марките за нашата страна Анелия Петкова за първи път представи модните брандовете на сцената на Sofia Fashion Week SS 2018.
Почитателите на модата продължиха с афтър парти в най-актуалния нощен клуб на София Мегами Клуб.
За трета вечер генералният партньор на Sofia Fashion Week SS 2018 - Гаранти коза в присъствието на чаровните водещи Боряна Баташова и Теодор Тодоров-Тео наградиха късметлията, които спечели билет за двама за АTP в Лондон за месец ноември. Спонсорът покрива разходите по транспорт и настаняване в луксозен хотел, като и VIP билети за турнира. Всеки гост на модното събитие има реалния шанс да бъде един от печелившите.
Sofia Fashion Week SS 2018 завърша тази вечер с представянето на ексклузивни ревюта и fashion after party с AHMET KILIC.