Ryanair обещава да изплаща компенсации до 10 дни
Според авиокомпанията тя ще плаща на пътниците си за закъснения и отменени полети най-бързо от всички свои конкуренти
~ 1 мин.
Ryanair обещава да изплаща компенсации за закъснели или отменени полети по-бързо от която и да е друга авиокомпания.
"Ще плащаме всички валидни искове в рамките на 10 дни", каза главният маркетингов директор на авиокомпанията Кени Джейкъбс, цитиран от "Индипендънт". Понастоящем времето за изплащане на подобни компенсации в авиокомпанията е четири седмици.
Съгласно европейските правила за правата на пътниците, при закъснение от три часа или повече при пристигането до местоназначението или при отмяна на полет в кратък срок, пасажерите имат право на обезщетение. За полети под 1500 км обезщетението е в размер на €250; за по-дълги полети - 400 евро.
"Ще плащаме всички валидни искове в рамките на 10 дни", каза главният маркетингов директор на авиокомпанията Кени Джейкъбс, цитиран от "Индипендънт". Понастоящем времето за изплащане на подобни компенсации в авиокомпанията е четири седмици.
Съгласно европейските правила за правата на пътниците, при закъснение от три часа или повече при пристигането до местоназначението или при отмяна на полет в кратък срок, пасажерите имат право на обезщетение. За полети под 1500 км обезщетението е в размер на €250; за по-дълги полети - 400 евро.
Авиокомпаниите може да не плащат компенсации в случай на "извънредни обстоятелства". За такива се считат стачки на служителите, отговарящи за въздушния трафик или лошото време. Но проблеми със самолетите или сстачки на персонала на авиокомпаниите не са сред тях.
В Мадрид бе създадено специално звено от 150 служители за обслужване на клиенти за обработване на искове и жалби.