Служители на Amazon са заподозрени в продажба на фирмени тайни
Те също така са продавали имейлите на хора, писали негативни отзиви
~ 1 мин.
Amazon разследва твърдения, някои от служителите на компанията са предлагали да предоставят фирмени тайни или да трият негативни отзиви за продукти в замяна на пари.
Според публикация на Wall Street Journal служители на гиганта в онлайн търговията са разпространявали вътрешни данни и други облаги, които независимите търговци са можели да използват, за да класират продуктите си по-нагоре сред резултатите от търсачката на сайта. Тази практика била особено честа в Китай.
„Изискваме от служителите ни да работят по висок етичен стандарт и всеки, нарушаващ кодекса ни, се сблъсква с дисциплинарни мерки, включително уволнение и възможни законови и криминални наказания”, казал е пред CNN говорител на Amazon.
В южния китайски град Шънджън на цена между 80 и 2000 долара са се предлагали на заинтересовани купувачи показатели за продажбите в Amazon, както и имейл адресите на хора, дали отзиви за даден продукт. Предлагало се е и изтриване на негативни коментари, както и възстановяване на блокирани профили.
От фирмата на Джеф Безос са обяснили, че имат сложна система за проследяване и ограничаване на достъпа до информация на служителите, както и че са готови да накажат нарушителите на правилата.
Според публикация на Wall Street Journal служители на гиганта в онлайн търговията са разпространявали вътрешни данни и други облаги, които независимите търговци са можели да използват, за да класират продуктите си по-нагоре сред резултатите от търсачката на сайта. Тази практика била особено честа в Китай.
„Изискваме от служителите ни да работят по висок етичен стандарт и всеки, нарушаващ кодекса ни, се сблъсква с дисциплинарни мерки, включително уволнение и възможни законови и криминални наказания”, казал е пред CNN говорител на Amazon.
В южния китайски град Шънджън на цена между 80 и 2000 долара са се предлагали на заинтересовани купувачи показатели за продажбите в Amazon, както и имейл адресите на хора, дали отзиви за даден продукт. Предлагало се е и изтриване на негативни коментари, както и възстановяване на блокирани профили.
От фирмата на Джеф Безос са обяснили, че имат сложна система за проследяване и ограничаване на достъпа до информация на служителите, както и че са готови да накажат нарушителите на правилата.