Собственикът на Vivacom сключи партньорство с TIDAL
То следва това, което българският телеком направи със стрийминг платформата преди близо две години
Vivacom продължава изключително успешното си партньорство с глобалната музикална стрийминг и развлекателна платформа TIDAL, която обединява феновете и артистите чрез уникална музика, съдържание и преживявания. Любителите на музиката получават неограничен достъп до обширния каталог на TIDAL, който включва повече от 70 милиони песни във всички музикални стилове и 250 000 музикални видеоклипа. Музикалната платформа е включена в част от мобилните планове на телекома, включително и в най-новите тарифни линии Unlimited, които предоставят на потребителите неограничени мегабайти, минути, SMS-и и MMS-и. Очаква се скоро услугата да бъде достъпна и за фиксираните абонати на Vivacom.
TIDAL е музикална стрийминг платформа, която предлага невероятно изживяване на ценителите на музиката. В допълнение към премиум абонамента, HiFi пакетът на TIDAL съчетава превъзходно аудио и висококачествени музикални видеоклипове с ексклузивно съдържание, като изпълнения на живо, срещи с изпълнители, достъп до албуми, интервюта, част от оригиналните поредици на TIDAL и други.
„Продължаването на партньорството с TIDAL, което стартира преди близо две години, е логична част от стратегията на Vivacom да предоставя изключително изживяване на своите клиенти и достъп до най-атрактивното местно и международно съдържание, налично на пазара. Много показателен за успеха на това сътрудничество е фактът, че всички останали телекоми от международната група, към която вече принадлежим – United Group, също ще предлагат TIDAL на своите потребители. Те виждат високото качество и потенциала на музикалната платформа, която ние избрахме да предлагаме на клиентите си.“, каза Димитрис Лиупис, главен търговски директор на Vivacom.
„Стрийминг забавлението се превърна в неразделна част от ежедневието на много хора. Партньорството с United Group, водещ телеком доставчик, ни позволява да достигнем до повече музикални ентусиасти в цяла Европа", сподели Лиор Тибон, главен оперативен директор на TIDAL. „Със споделената мисия за предоставяне на висококачествено изживяване за всички членове, нашето партньорство ще ни позволи да достигнем до нова публика и да насърчим повече връзката между артисти и фенове“, допълни той.
Продължаването на партньорството с TIDAL беше договорено от собственика на Vivacom United Group, водещ доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в Югоизточна Европа. Очаква се скоро да започне разпространението на услугата в останалите държави, в които Групата оперира: Сърбия, Хърватия, Черна гора, Босна и Херцеговина, Словения и Северна Македония, където платформата е достъпна за пръв път. TIDAL ще бъде наличен за всички клиенти на компанията – както на мобилни, така и на фиксирани услуги. United Group оперира на пазар с 40 милиона потенциални потребители, което би наредило TIDAL сред най-слушаните музикални стрийминг платформи в Югоизточна Европа.
В допълнение към съдържанието, достъпно само за потребители, TIDAL включва и хиляди плейлисти, експертно подготвени от редакторите на TIDALи от самите изпълнители, behind-the-scenes документални филми и интервюта с различни музикални изпълнители, включително с победителите от пилотната програма на TIDAL Unlugged, подкасти и видео поредици като Rap Radar, CRWN, Car Test и In Conversation.
TIDAL разполага и с богат каталог от песни и албуми от водещи български изпълнители. Плейлистите, подбрани от експертни редакторски екипи, позволяват на потребителите да откриват нова музика и да се радват на любимите си песни.