T MARKET открива 4 нови магазина тази година
Веригата отчете 19,4% ръст на приходите за миналата година
~ 2 мин.
Четири нови магазина ще открие през тази година T MARKET в България и
още 4 съществуващи ще бъдат реновирани. Това казаха от компанията пред
Economic.bg.
През миналата година веригата, която е собственост на „Максима България“, е отчела приходи в размер на 259.7 млн. лв. без ДДС. Това е увеличение с 19.4% в сравнение с 2017 г., когато приходите бяха 217.5 млн. лв. Компанията също отчита и 1.56 млн. лв. оперативна печалба преди данъци, такси и амортизация.
“За T MARKET миналата година бе повече от успешна. Разширихме присъствието си в българските градове и затвърдихме позициите си на пазара на бързооборотни стоки в много от районите, в които развиваме дейност. Повишихме ефективността на процесите и обновихме асортимента в нашите магазини с фокус качествените и свежи продукти, здравословната и прясно приготвена храна. В отговор на потребителските предпочитания представихме и изцяло нови решения и концепции за пазаруване, които улесняват и подобряват клиентското преживяване при пазаруване”, споделя генералният директор на компанията Едвинас Волкас.
За година броят на обектите T MARKET в страната се увеличи с 9 – три в София и по един в Карнобат, Ямбол, Несебър, Велико Търново, Нови Искър и Айтос. Така супермаркетите от веригата вече са общо 74 в 38 града.
Пред Economic.bg от компанията заявиха, че проектът им с каси за самообслужване върви по-добре от очакванията, като 30% от оборотът в супермаркета в ж.к. „Мусагеница” е от четирите каси за самообслужване там. Дружеството планира този модел да бъде въведен и в други големи обекти, но засега няма информация кои ще са те.
„Максима България“ е част от Maxima Grupė, която е лидер в ритейл сектора в Прибалтика и оперира вериги за търговия на дребно в Литва, Латвия, Естония, Полша и България. За 2018-та година финансовите резултати на групата и на петте пазара бележат стабилен ръст. Консолидираните приходи се увеличават с 22.1% в сравнение с 2017 и достига 3.451 милиарда евро, а консолидираната оперативна печалба се равнява на 223.6 милиона евро.
През миналата година Maxima Grupė инвестира повече от 88 милиона евро в дълготрайни активи и отвори повече от 100 нови магазина на всички пазари. Повечето от тях бяха открити в Полша, където компанията придоби и веригите Stokrotka и Sano. През 2018-та Maxima Grupė получи стабилна кредитна оценка BB+ от международната рейтингова агенция Standart&Poors и успешно реализира емисии от 5-годишни облигации на стойност 300 милиона евро.
През миналата година веригата, която е собственост на „Максима България“, е отчела приходи в размер на 259.7 млн. лв. без ДДС. Това е увеличение с 19.4% в сравнение с 2017 г., когато приходите бяха 217.5 млн. лв. Компанията също отчита и 1.56 млн. лв. оперативна печалба преди данъци, такси и амортизация.
“За T MARKET миналата година бе повече от успешна. Разширихме присъствието си в българските градове и затвърдихме позициите си на пазара на бързооборотни стоки в много от районите, в които развиваме дейност. Повишихме ефективността на процесите и обновихме асортимента в нашите магазини с фокус качествените и свежи продукти, здравословната и прясно приготвена храна. В отговор на потребителските предпочитания представихме и изцяло нови решения и концепции за пазаруване, които улесняват и подобряват клиентското преживяване при пазаруване”, споделя генералният директор на компанията Едвинас Волкас.
За година броят на обектите T MARKET в страната се увеличи с 9 – три в София и по един в Карнобат, Ямбол, Несебър, Велико Търново, Нови Искър и Айтос. Така супермаркетите от веригата вече са общо 74 в 38 града.
Пред Economic.bg от компанията заявиха, че проектът им с каси за самообслужване върви по-добре от очакванията, като 30% от оборотът в супермаркета в ж.к. „Мусагеница” е от четирите каси за самообслужване там. Дружеството планира този модел да бъде въведен и в други големи обекти, но засега няма информация кои ще са те.
„Максима България“ е част от Maxima Grupė, която е лидер в ритейл сектора в Прибалтика и оперира вериги за търговия на дребно в Литва, Латвия, Естония, Полша и България. За 2018-та година финансовите резултати на групата и на петте пазара бележат стабилен ръст. Консолидираните приходи се увеличават с 22.1% в сравнение с 2017 и достига 3.451 милиарда евро, а консолидираната оперативна печалба се равнява на 223.6 милиона евро.
През миналата година Maxima Grupė инвестира повече от 88 милиона евро в дълготрайни активи и отвори повече от 100 нови магазина на всички пазари. Повечето от тях бяха открити в Полша, където компанията придоби и веригите Stokrotka и Sano. През 2018-та Maxima Grupė получи стабилна кредитна оценка BB+ от международната рейтингова агенция Standart&Poors и успешно реализира емисии от 5-годишни облигации на стойност 300 милиона евро.