Т Market вече с нова концепция за пазаруване
Модерният магазин в Студентския град работи денонощно и предлага прясно приготвена храна
Т Market Express e новата модерна концепция за пазаруване, която популярната търговска верига Т Market стартира първо в София. Нова визия, прясна храна, сготвена на място, свежи фрешове, здравословна и биохрана, топли и студени сандвичи, които се предлагат нон стоп 24 часа в денонощието – това са само част от многото предложения от днес за жителите на ЖК „Студентски град“. Магазинът се намира на ул. “Акад. Борис Стефанов” № 38.
Промяната в начина, по който клиентите възприемат пазаруването, става причина веригата от супермаркети да експериментира с нов формат, ориентиран изцяло към нуждите на потребителя. Разработването на концепцията и нейната реализация отнема около година. Т Market инвестира близо 2 млн. лв. в изграждането на новия обект, който се простира на площ от 1200 кв. м. и се отличава с модерен дизайн, залагащ на качеството и удобството.
Мястото не е избрано случайно. Досега веригата не е имала обект в този квартал, в който живеят над 40 хил. съвременни млади хора. Намират подходящо място под наем, което дава възможност да се разгърне концепцията за денонощен магазин с много удобства за хранене в специално обособено за целта зона. Прясно приготвената храна почти изцяло се прави тук, като се използват български продукти, а рецептите са специално разработени от главния готвач на веригата.
„Основната ни задача беше да направим достъпно и по-евтино за пазаруване място, което да предлага вкусна храна, но същевременно да е осигурен комфорт и уют при нейната консумация на място”, обяснява изпълнителният директор на “Максима България” Едвинас Волкас. Персоналът също е осигурен съобразно квартала, в което се намира магазинът, и затова около 80% от служителите са студенти. „Това е най-доброто място за работа, тъй като освен всичко предлагаме много гъвкаво работно време”, уверява Едвинас Волкас. И шеговито добавя: „Може да се каже, че правим графика за работа с помощта на Питагор”.
Веригата супермаркети е част от литовската компания Maxima Grupe, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Засега новата концепция няма аналог, тъй като и навиците на българите са различни. „Опитваме се да сме български магазин и около 80% от стоките са български”, посочва още Волкас. До края на годината веригата ще разполага с 84 магазина в цялата страна, като предстои отварянето на още два. Търговията върви добре и компанията всяка година има над 20% ръст на продажбите. През 2015 г. оборотът е бил 170 млн. , а се очаква 2018-а да приключи с 310 млн. лв. оборот.
Ако новата концепция даде добри резултати, Т Маркет ще отвори подобни денонощни обекти и на други места в София.