TikTok пусна функция за кандидатстване за работа
Приложението дава шанс за кариера в различни области и на различни позиции
Приложението за споделяне на кратки видеа TikTok стартира пилотна програма, която позволява на потребителите да качват видео автобиографии за базирани в САЩ работни места, вариращи от старши инженер по данни в Shopify до творчески продуцент в самия TikTok, предава Reuters.
В рамките на програмата „TikTok Resumes” редица компании, включително Chipotle Mexican Grill и Target Corp, ще приемат видео автобиографии за открити позиции до 31 юли.
Използвана масово от т. нар. Поколение Z (родените в средата и края на 90-те години до началото на 2010 г.), платформата ще позволи на потребителите да кандидатстват с видеоклипове за работни места на различни позиции – от начално ниво до по-ръководни позиции. Те трябва да съдържат хаштаг #TikTokResumes, заяви компанията в публикация в корпоративния си блог.
Съединените щати са изправени пред сериозен недостиг на служители, тъй като търсенето на работна ръка се възстановява след пандемията, подхранвано от бързите темпове на ваксинация срещу COVID-19.
Известен със създаващите тенденции видеоклипове с танци, TikTok отчита ръст в съдържанието, свързано с кариерни възможности и работа под хаштагове като #CareerTok. Редица други технологични компании, включително приложението за запознанства Bumble Inc и Facebook, позволяват на потребителите да се свързват в мрежа и да търсят работа, но LinkedIn на Microsoft Corp остава лидерът в социалните медии за професионалистите.