Tommy Hilfiger отваря първия си магазин с нова визия в София
Той ще бъде първият с новата концепция в цяла Европа
Популярната модна марка Tommy Hilfiger ще отвори в София първия си магазин с новата концепция за цяла Европа. Той ще се помещава на първия етаж в Paradise Center на площ от 228,6 кв.м. Очаква се магазинът да отвори през март 2017 г.
В края на 2016 година инвеститорът на Paradise Center вече е подписал договор с официалния представител на марката за Tommy Hilfiger за България, Румъния, Гърция, Кипър, Албания и Бюрм - фирмата "СААРК" АД.
Все още не е ясно каква точно ще бъде новата концепция на марката, но се знае едно - на Стария континент тя ще бъде представена първо в България, съобщава консултантската компания за бизнес имоти Arva Consulting.
Марката Tommy Hilfiger държи стабилни позиции на световния моден пазар още от създаването си през 1985 г. Дизайнерът Томи Хилфигър пуска първата си колекция мъжко облекло през 1992 г.
Частната инвестиционна компания Arax Partners купува фирмата за 1,6 билиона долара през 2006 г., а четири години по-късно (през март 2010 г.) собственикът на Calvin Klein купува корпорацията Tommy Hilfiger Corporation за 3 билиона долара.
Към днешна дата марката разполага с над 1500 магазина в 116 страни по света. Годишните продажби на компанията възлизат на 6,5 млрд. долара през 2015 г.