Uber улеснява комуникацията между шофьор и клиент чрез нова чат функция
Комуникацията вече ще става в самото приложение
~ 1 мин.
Потребителите на Uber скоро няма да има нужда да пишат на шофьорите от личния си телефонен номер. Компанията, предлагаща споделени превози, обяви плановете си да внедри нова функция, която ще позволи на двете страни да комуникират директно в мобилното приложение. В момента шофьорите и клиентите общуват посредством смс и телефонни обаждания. Новата чат функция ще дебютира глобално през идните седмици, съобщава CNN.
За да се свърже с превозвача, човек трябва да стартира „чат“ секцията. А когато шофьорът получи съобщението по време на път, то ще бъде „прочетено“ на глас, така че той да не отвлича вниманието си от управлението на автомобила. Технологията позволява на шофьора да даде знак, че е прочел съобщението, само като кликне/докосне екрана. Така и двете страни получават нотификация, че съобщеното е било доставено и получено.
Uber вече използва технология за скриване на номера както на шофьора, така и на клиента с цел да запази тяхната анонимност. С новата актуализация компанията затвърждава този си стремеж.
Припомняме, че стартъпът, оценен на 68 млрд. долара, бе разтърсен от поредица скандали тази година, включително заради твърденията за сексуален тормоз в организацията, оттеглянето на Травис Каланик от поста изпълнителен директор и на други управленчески фигури, както и използването на инструменти, помагащи на шофьорите да заобикалят местните закони.
Като част от усилията на компанията да изчисти опетненото си има, Uber стартира инициативата „180 дни на промяна“, насочена към шофьорите, както и 24/7 услуга за подкрепа.