Vivacom показа новото си лого
Компанията се ребрандира, след като смени собственика си
Смяната на собствеността на Vivacom вече започва да дава видими резултати. В съобщение, с което промотира свои тарифни плановете, компанията демонстрира и обновената си визия. От оператора посочват, че тя отразява трансформацията на дългосрочната корпоративна стратегия.
Новото лого е едноцветно и с по-заоблени ъгли.
Досегашното бе наложено преди повече от десетилетие, през 2009 г.
„Новите планове са част от дългосрочната стратегия на VIVACOM да предлага на потребителите повече възможности за общуване и споделяне, както и достъп до иновативни услуги, които улесняват ежедневието ни с помощта на технологиите. Модернистичната визия на компанията се отразява и в обновеното лого и визуална идентичност на бранда“, се казва в съобщението на оператора.
Коментирайки новите хоризонти пред Vivacom след присъединяването ѝ към United Group, изпълнителният директор на мобилния оператор Атанас Добрев посочва:
„Освежаването на визуалната идентичност на бранда в унисон с най-актуалните световни тенденции отразява стратегията ни за позициониране на VIVACOM в бранд, предлагащ най-добрите услуги и клиентско изживяване.“