Vivacom отчете 5.6% ръст на приходите към март
Печалбата преди данъци расте с над 11%
~ 1 мин.
„Българска телекомуникационна компания“ ЕАД" (Vivacom) отчита 223 млн. лв. общи приходи за първото тримесечие на 2018 г., което е ръст от 5.6% на годишна база. Компанията е реализирала печалбата преди данъци в размер на 86 млн. лв., или 11.6%.
Компанията увеличава приходите от мобилни услуги и в края на март 2018 г. постига близо 30% пазарен дял с над 3 048 000 клиенти на мобилни услуги . От тях 89% са на абонаментен договор.
Делът на приходите от мобилен интернет в общите приходи от мобилни услуги продължава да се увеличава, като през първото тримесечие на 2018 г. достига 41% спрямо 34% за същия период на 2017 г. т компанията изтъкват, че принос за положителната тенденция има разширяването на покритието на 4G мрежата на телекома до 99% от населението, измерено от GWS.
Vivacom предоставя интерактивна телевизия (IPTV). 47% от общо 451 000 клиенти с абонамент за платена телевизия към края на първо тримесечие на 2018 г. са избрали интерактивната телевизия, което представлява ръст от 4 процентни пункта спрямо същия период на предходната година.
Компанията увеличава приходите от мобилни услуги и в края на март 2018 г. постига близо 30% пазарен дял с над 3 048 000 клиенти на мобилни услуги . От тях 89% са на абонаментен договор.
Делът на приходите от мобилен интернет в общите приходи от мобилни услуги продължава да се увеличава, като през първото тримесечие на 2018 г. достига 41% спрямо 34% за същия период на 2017 г. т компанията изтъкват, че принос за положителната тенденция има разширяването на покритието на 4G мрежата на телекома до 99% от населението, измерено от GWS.
Vivacom предоставя интерактивна телевизия (IPTV). 47% от общо 451 000 клиенти с абонамент за платена телевизия към края на първо тримесечие на 2018 г. са избрали интерактивната телевизия, което представлява ръст от 4 процентни пункта спрямо същия период на предходната година.